Mar 14, 2010

Get that dragon...

Ma olen viimasel ajal isegi enda jaoks imelik.
Suurem osa asju käib mulle närvidele
Ja seda, mis ei käi, on jääb pidevalt vähemaks.
Selge märk, et on aeg Võsule minna jälle.

♥ ♥ ♥

Ja tegelikult ei kavatsenud ma üldse masendav olla, 
Sest asjad on kõik suurepäraselt hästi.
Ma sain oma mööbli lõpuks suuremalt jaolt kätte, 
Andres klopsis isegi mu voodi juba kokku
Ja OI, kui mõnus selles magada on! :D
Täna peaks riiuli ja kapi ka kokku saama
Ja kirjutuslaud tuleb kolme kuu pärast.
Uskumatu ikka, aga jahh.
Diivaniparadiisist ma enam kaupa küll ei telliks.
Igat pidi kuidagi pettunud ja ebameeldiv tunne jäi sisse.
Kui selle laua ka neilt veel kunagi kätte saaks, 
Paneks selle Kolgata tee minevikku
Ja püüaks üldse unustada, 
Et niisugune kohmakas ja abitu firma üldse eksisteerib.

♥ ♥ ♥

Tallinn oli super, tõesti oli.
Need päevad seal, tõelises linnas, 
Need on asjad, mida oodata.
Suured poed, palju rahvast, kuhu end kaotada...
Lihtsalt jalutada ja lobiseda ja mitte liiga palju mõelda.
Filmid oli head, tõesti head, 
Kuigi... Ütleme nii, et oleks kuskilt otsast natuke suuremat
Pinget või närvikõdi või emotsiooni tahtnud...
Et oleks korragi adrenaliin lakke tõusnud, 
See oleks olnud kirss tordil :)
Aga tort iseenesest oli ka väga mõnus, 
Eriti see, kui me lõpuks pimedas Rakverre tagasi jõudsime
Ja Kants rahvast täis oli 
Ja Märdi sünna ja see hea tuju...
Kui ma poleks paarist eelnevast päevast nii väsinud olnud, 
Siis oleks see kõik veel vägevam olnud, 
Aga kella kaheteist ajal hakkasin ma juba reaalselt ära vajuma :D
No ausalt, kui fox poleks mind sõrmega torkinud, 
Siis ma oleks sinna Leeni õlale vist magama jäänudki :)


♥ ♥ ♥


Uskumatu, aga ma olen siiani lihtsalt...
Hämmelduses.
Kui suurepärased ja lahedad ja toredad ja soojad inimesed nad kõik on :)
Draama draama otsa, seda küll,
Üks suur haige kommuun, kus kõik on kõigiga läbi põimunud.
Aga siiski... Suurepärased, soojad, toredad...
Ma võinb olla väsinud, tapvalt halvas tujus, kurb, 
Aga ühel või teisel hetkel, kui ma seal olen, 
Tuleb keegi kes lihtsalt muudab seda kõike.
Ja see vahetu suhtumine kõigisse, 
See on mu elus ka esmakordne.
Ma tunnen end seal hästi. isegi, kui ma end halvasti tunnen :)


♥ ♥ ♥


Viimasel ajal ma vaatan filme.
Palju.
Minu viis reaalsusest põgeneda.
Ja töötab.
Kui mu tuba valmis saab, 
Siis on juba teada, mis sealt tuleb.
Üks pesa, kus kõikjale on kuhjatud raamatud ja filmid, 
Koht, kus  valgust annab ervuti sinine ekraan
Ja kuhu maailm ei mahu.
Sellest saab Võsu laiendus :)
Ja ma tean TÄPSELT, kuidas ma seda tahan.
Sellest saab üdini minu koht.
No compromises.

No comments: