Mar 6, 2010

Issues...

Ma ei olegi päriselt aru saanud, 
Kas on olemas mõned inimesed, 
Kellel on mind kohutavalt lihtne läbi näha
Või panevad nad lihtsalt pidevalt oma oletustega täppi.
See tekitab minus päris suurel hulgal rahutust
Ja teeb natuke murelikuks.

♥ ♥ ♥

Isegi need, kes tunduvad mu sisse nägevat, 
Ei tea tegelikult, kui paljude deemonitega ma võitlen.
Kui palju reaalset tööd ma pean tegema, 
Et olla õnnelik, et funktsioneerida...
You have no idea, no idea at all...

♥ ♥ ♥

Ja asi pole selles nagu ma poleks õnnelik,
Vaid...
Mind ei ole kunagi enne nii läbi nähtud.
See on kriipi.
Ma olen lihtsalt harjunud kasutama
Seda teravat irooniat ja julmi nalju nagu õhutusventiilina.
Ja kellelgi pole kunagi sellega probleeme olnud.
Nad kas ei märganud või ei maininud mulle...
Igatahes on mul aegajalt kuhugi vaja panna
Kõik need õnnelik-olemisega kaasnevad emotsioonid
Ja need on hetked, 
Kui ma olen ilma nähtava põhjuseta teravvõi turtsakas või...
Ja samas..
Ma ütlen ausalt.
Ma saan teiste inimeste headest emotsioonidest
Nii palju energiat ja positiivsust, 
Et ma olen peaaegu kindel:
Kui ma oma halbadel hetkedel hoiaksin omaette, 
Ja ma olen seda teinud ka muide, 
Siis ma lihtsalt ei ronigi sellest august välja.
Ma olen tüüpiline energiavampiir :D


♥ ♥ ♥


Ja siiski ei pea ma end hetkel grammigi depressiivseks.
Sest mu jõud käib kõigest üle.
Minu jaoks on hetkel kaalukauss paremuse poole
Ja sellest piisab.
Piisab küllaga :)

No comments: