Mar 22, 2010

Have had better days

Ma just nüüd avastasin, 
Et ma pole siia tuhat aastat 
Midagi asjalikku kirjutanud.
Ja noh, ma ütlen ette ära juba, 
Et see olukord täna veel muutuma ei hakka :)


♥ ♥ ♥


Ma vaatan maailma kõige mõnnamat filmi, 
Milleks täna õhtul on "The Cat In The Hat"
Ja keeldun mõtlemast.
Noh, tõsiseid mõtteid.
Üldiselt mingi mõttetegevus siiski toimub.
Aga ma lihtsalt ei suuda enam tegelda
Selle kroonilise rahapuuduse 
Ja oma igapäevaste väikeste misshäppidega.'
Ma olen geniaalne kohmard :)
Ja uusi raamatuid on terve posu kohal, 
Kõiki tahaks kohe lappama hakata, 
Aga no jälle see käshi-teema :D


♥ ♥ ♥


Tegelt ma pole masekas.
Tegelt on kõik cool.
Tegelt ma tahaks ilgelt reedet, 
Siis on teater ja saab end üles lüüa.
Ja järgmist reedet kaa, 
Siis on loodetavasti meie friigi-pere
Munadepühad.
Ostaks posu valgeid mune, värve, 
Võibolla teeks mingi hea koogi ja...
Oleks ju mõnna?
Meil polegi pikalt ühtki pidu olnud :)
Võiks näiteks lauamänge mängida
Või mütsiga kiisu filmi vahtida :D


♥ ♥ ♥


Ma tahan liiga palju liiga ruttu.
Aga samas...
Vattahell, elu on nii lühike ju :)
Mis tuletab mulle meelde...
Kas keegi tuletaks mulle meelde, 
Et ma perearstile aja kinni paneks?
Peaks oma aastase terviskontrolli läbi viima, 
Liitrite kaupa vereproove andma
Ja kõigist oma pseudo-probleemidest rääkima :)


Life is beautiful :P
 

No comments: