Mar 3, 2010

Diivaniparadiis ahju ja lumi ka...

Mul on täna lihtsalt... Rrrrhhhh!!!!
Mis toimub, ma tahan  teada???
Päev algas kusjuures täiesti ilusti, 
Tuju oli hea, kõik oli kena...
Kui ma poleks selle mööblijamaga ainult tegelema hakanud, 
Oleks võib-olla siiamaani.
Või siis et raske päev tööl oleks selle ikkagi ära sitanud.

♥ ♥ ♥

Ühesõnaga helistasin neile sinna.
Paradiisis siis.
Kus neil on täiesti olematu klienditeenindus.
See poiss, kes seal alati telefonivalves on
Ja muide, alati ka väga viisakalt üritab sinust 
Võimalikult kiiresti lahti saada, 
Ütles, et kõik on olemas peale kirjutuslaua.
Ahahh. 
Eelmine kord, muide, oli kõik peale voodi olemas.
Nojah, neil oli kirjutuslaud tulnud küll, 
Aga üks detail on puudu ja nad ootavad uut.
Ja uus tuleb neil autoga KAHE KUU PÄRAST!???
Mul jäi karp lahti.
Nad toovad käsikäruga Hiinast oma mööbli või??
Ja et terves Eestis, ühesõnaga, 
Kõigis Diivaniparadiisi poodides, mitte KUSAGIL
Pole ÜHTEGI sellist kirjutuslauda, nagu ma tellisin?
Null?
Päris eksklusiivne ese siis..
No ma ei suutnud kannatada seda, 
Tema lubas mulle tänase päeva jooksul kindlasti helistada
Ja öelda kuupäeva, millal ma oma mööblit võiks loota.
Kas ma olen kjõnet saanud? Ei.
Aga päev pole läbi ka muidugi.
Kell on alles üheksa ju.
Kolm tundi veel.
Ma ei suuda, lihtsalt...
Ja mina lolli peaga arvasin, 
Et majanduskriis, vähe ostetakse, 
Ju on kõik eriliselt sujuv ja kliendile orienteeritud...
Jahh. Naiivitar.
Muide, valetan...
Kui ma järelmaksu taotlesin ja lepinguasju aeti, 
Helistasid nad mulle ette ja taha, 
Kas paberid on kohal, kas ma meilid sain, 
Kas ma postitasin ära... 
Hetkel ma lihtsalt üritan välja mõelda, 
Kas Võsa Pets, Pealtnägija, Kaua võib või Tarbijakaitse.
Oi, ma olen vihane.
ime, kui ma insulti ei saa.
Kusjuures, okei, ma saan aru, asju juhtub...
Ja võib-olla, VÕIB-OLLA, isegi kusagil tuleb mööbel 2 kuud kohale...
Aga no null klienditeenindust, 
No täielik...
Kurat, telefonivalves võib mingi kuueaastane ka istuda, 
Ma tahan infot ja tegutsemist ja fakte, deemit!
Ausalt, ma saan insuldi.


♥ ♥ ♥


Ja kui see lumi sadamist ei lõpeta, 
Siis savi sest mööblist ja järelmaksust, 
Ma evakueerun Ibizale.
Ja tehku siis selle kraami ja rahadega, mis tahavad.
Mulle aitab.

No comments: