Mar 31, 2010

Nibin-nabin...

Nii. Nüüd ma olen jälle maha rahunenud
Ja maailm tiirleb jälkle õigel orbiidil
Ja tuju on mul ka a lot better.

♥ ♥ ♥

Ja nii need päevad lähevad.
Kui on halb, on kohutav
Ja kui on hea, on talutav.

♥ ♥ ♥

Eelarve, mille teemadel ma juba varem vingunud olen,
Läheb veelgi kriitilisemaks.
Sest nüüd on ametlikult programmis Sonisphere.
Ja Inglismaa.
Ja juba juuli lõpp-augusti algus.
Ja papp tuleb umbes lähikuudel välja köhida
Ja mul on veel raamatud ja autoremont ja eiteamisveel.
Ma pole just parim majandaja ühesõnaga...
Kuidagi ikka saab, kui kuidagi ei saa.


♥ ♥ ♥


Igatsen Riiat. Ja Londonit.
Igatsen vabadust.
Ah, tahaks lennata lihtsalt :D

2 comments:

Anonymous said...

Ma loodan, et täna on hea, on talutav :)!
Aga lugesin su kommentaari oma blogist, ja olen ääretult rõõmus, et sa Mais Tartusse tuled. Paraku ei tea ma öelda, kas ma olen vaba või ei (oleneb mu töögraafikust), nii et siis, kui tulemiseks läheb, arutame!
Kallistan ja tervitan!

Arbuusisuhkur said...

:D Kallis oled!