Mar 24, 2010

Jumalast.

Väga suur ja tundlik teema.
Aga mis mu mõtted sellele viis...
Esiteks see raamat:

The Shack

Ja siis üks ameerika sari, 
Mida ma just juhtusin vaatama
Ja tegelikult on mul päris pikalt tulnud tegeleda
Selle teemaga, et Mina versus Jumal.
Ja mida ma siis tegelikult usun või ei usu.


♥ ♥ ♥


Esiteks, see raamat on vabalt saadaval, 
Kui keegi peaks huvi tundma.
Hingepiinadeta annan ära.
Lugu oleks olnud huvitav, 
Kui kogu seda jumala-värki kõvasti vähem oleks olnud
Ja kuna, nagu ma aru saan, 
Terve see raamat siiski oligi kirjutatud ainult mõttega, 
Et tänapäeva noori jumalale lähendada, 
Siis ei tohiks seda reklaamida kui ilukirjandust.
Jätnud kogu stoori-laini välja ja avaldanudki kohe usuteadusliku raamatu.
Nüüd oli selline segane puder ja kapsad, 
Mis TEGELIKULT lähebki peale ainult aktiivsele kristlasele.
Või kuidasiganes seda nimetada.
Keegi, kes oma usus või jumalas kuigi kindel pole,
Jätab selle raamatu nagunii pooleli.
Fakt.


♥ ♥ ♥


Ja see vaimustab, kummastab, ajab segadusse...
Kuidas ameeriklastel on suuremalt jaolt
Nii suur ja murdumatu ja endastmõistetav Usk.
Ja kuidas see teema on vaikimisi sisse toodud 
Igasse sarja, igasse seriaali, igasse...
Millesse iganes :D
Nad sünnivad sellesse reaalsusse
Ja Usuvadki nii jäägitult...
Vahel teeb see natuke kadedaks :D
Elu on vist natuke lihtsam nii või...?


♥ ♥ ♥


Ja ma tegelikult usun küll, 
Et midagi siin maailmas on, 
Mis kõike korras ja koos hoiab :)
Ma ei nimetaks seda Jumalaks, 
Ma ei nimetaks seda üldse eriti millekski...
Mulle meeldib mõelda, et ma juhin oma elu ise, 
Et pole olemas kivisse raiutud saatust, 
Aga mulle meeldib ka mõelda, 
Et vahel kusagil, mõnes eriti keerulises kurvis, 
Osutatakse mulle natuke abi.
Siin-seal, natukene...
See teeb olemise nagu veidi kergemaks :)
Mulle meeletult meeldivad kirikud.
Need on nagu spetsiaalselt ehitatud selleks, 
Et sa tunneksid, kui väike ja tähtsusetu 
Sa maailma mastaabis tegelikult oled.
Need on suured ja avarad ja kuidagi... Ebamaised :D
Ja kuigi ma ei palveta ega Usu, 
Meeldib mulle seal vahel käia ja olla.
Lihtsalt :)


No comments: