Mar 28, 2010

When you came in the air went out.

Ma leidsin ideaalse tattoo omale.
Või noh, mida mina ka nendest tean, 
Võib-olla see, kes neid teeb, 
Ütleb et seda pilti ei annagi tatooks teha vms, 
Aga idee on igatahes olemas.
God, kuidas ma küll suudan?? :D
Sellisel ajal, klus sentigi pole üle, 
Nüüd on kitarr ja tattoo ja raamatud...
Reisid ja kontserdid ja etendused... :D
Aga ma ütlen ausalt, elu on huvitav.
Ja okei, ma ei saa kõike sel kuul ega järgmisel.
Saan äkki aasta lõpuks alles, 
Aga tingimata saan.
Hopes are high.

♥ ♥ ♥

Mis veel?
Mmm. Käisime reedel teatris.
Hästi lahe etendus oli, 
Peeter Rästas oli suht geniaalne naine :D
Mulle tohutult-tohutult meeldis.
Selle etendusega nad löövad laineid veel :D
Ja pärst oli mõnus istumine Käras, 
Ivari ja Kender olid puldis, 
Päris palju tuttvat muusikat tuli :D
Asi võis olla selles, et Ivari võttis posu minu plaate mängimiseks.
Igatahes saime Leeniga hästi pikalt lobiseda, 
Mis on alati mu lemmik...
Ja hästi palju plaane paika ja hästi palju lootusi on õhus.


♥ ♥ ♥


Ja ma olen viimasel ajal end natuke proovile pannud.
Ja vaadanud, kas suudan vanast kibedusest üle olla.
Ja kummaline, aga ma isegi...
Nagu TAHAN uuesti temaga suhelda 
Ja talle oma asju rääkida.
Ma ei ole kindel, kas ma võin või on mul õigust selleks, 
Ma isegi ei tea, kas ta tahab, 
Et ma teda pidevalt tüütan või ei.
Aga mitmes mõttes olen ma õnnelik.
Sest tuleb välja, et ma siiski SUUDAN sellest üle olla.
Ja just see, et ma isegi kaldun tema suunas...
Tähendab, seal oli rohkemat kui suured sõnad.
Tähendab, miski siiski hoiab meid koos, 
Kõigest hoolimata.
Asjad ei pruugi olla enam endised,
Aga loodetavasti ei ole kõik ka kadunud.
Rahul. Väga rahul.

No comments: