Jul 31, 2015

Hilisõhtune

Kuna täna oli ka selline tubane ilm, isegi koer keeldus üle kolme minuti järjest väljas olemast, sest taevast tuli vett, siis ma olen enamiku päeva lihtsalt maha maganud. On küll reedene päev ja võiks ju minna kuhugi või teha midagi või... Tegelikult on mul ühed hästi nunnud kingad, mida ma olen ainult kolm korda kandnud, neist kaks muide toidupoes, kuigi need pole üldse toidupoekingad :D Ja ma olen päris tükk aega otsinud võimalust, et neid jalga panna... Aga tundub, et täna ei saa siiski see päev olema. Pagan, nii raske on elu, kui su kingakapis ootab sind mitu paari ilusaid jalanõusid, aga sa oled liiga laisk, et neid õue jalutama viia :D
Homme saabub kaks kolmandikku mu famiiliast ka minu juurde. Ma ei teagi, kas saab enam öelda, et tulevad "koju"? Noh, minu jaoks on see kodu küll, aga nende jaoks vist enam päris ei ole.. Võis öelda, tulevad "koju", kui ma elasin veel meie lapsepõlvekodus, kus meie sistadega üles kasvasime ja nii. Nüüd on peaaegu adekvaatsem öelda, et tulevad mulle külla vist :D 
Tänase päeva teema fotomaastikul on Twisted ehk... Noh, kuidas keegi seda tõlkida tahab, ilmselt. Väänatud, keerdunud, ebaloomulik, veider. Noh, minu plaan tänaseks oli osta üks mõnus pulgajäätis, mille nimi on Twister, kus on põimitud mahlajää ja tavaline jäätis :D Aga ilm pani sellele plaanile põntsu. Sest kes tahaks süüa jäätist keset lausvihma. Kui see plaan ära jäi, siis tagavaraks polnud mul midagi. Ja hakkab juba traditsiooniks saama, et ma lappan siis oma ulatuslikku fotokausta ja leian teile midagi sobivat minevikust :D
No tänane pilt on minu lemmik ajast aastas. Ja me kõik teame, mis see on. Jõulud! Natuke veider ju on panna üles meenutusi jõuludest enne augustit, aga eks see on kahh omamoodi Twisted :D Ma ikkagi armastan jõule rohkem kui oma sünnipäeva. Ja saadan igal aastal üle maailma laiali 40 isetehtud jõulukaarti. Päriselt, oktoobris hakkan juba vaikselt meisterdama neid ja olen ise veel kõige rohkem elevil :D Sel aastal olen ma lubanud mõned eestisisesed ka saata. Esimest korda. Et kui keegi tahab järjekorda võtta, siis andke teada :) 
Igatahes. Twisted. Jõulud augustis. THAT's twisted, my friend.

    

No comments: