Jul 29, 2015

On The Road

Tänase päeva fototeema on On The Road/Teel. Kuna ma alles nädalavahetusel saabusin autoreisilt, siis on mul ilmselgelt päris mitu autosõidupilti. Aga kuna ma ka juba jagasin oma nädalavahetuse reisimuljeid, siis tundub kuidagi nadi nüüd kohe neid fotosid kordama hakata. Ma siis sukeldusin sügavamale oma fotokaustadesse. Ja avastasin, et alles paar aastat tagasi toimus mu elu kõige legendaarsem autoreis üldse. Ja selle reisi raames sõitsin ma maailma kõige parematel mägiteedel ja võtsin maailma parimaid kurve ja... Issand, ma siiani meenutan seda aega kui üht kõige kaunimat autode ja autojuhtimisega seotud perioodi oma elus :D No kidding. Miski ei ületa Rumeenia mägiteid. MITTE MISKI. 
Kui keegi mind sinna veel kunagi tagasi viiks, siis ma armastaksin seda inimest igavesti. Ja kuigi ma olen kindel, et ma reisin elus veel igasugustesse toredatesse kohtadesse, see ekstreemne autoreis ei kao mul küll iialgi mälust. Üks kõige hullemaid ja ilusamaid ja kohutavamaid ja närvesöövamaid ja vabamaid ja vägevamaid reise, mis mul üldse olnud on. Ja mul on ikka mõned olnud ka :) 
Aga kui rääkida teelolekust, siis rääkida autoreisidest. Ja kui rääkida autoreisidest, siis rääkida Rumeeniast. Polegi sellest ammu rääkinud. Siin on meenutusi:








Muide, just täna kontakteerusin ma ühe oma ammuse sõbraga ja kurtsin, et me oleme ikka nii vanaks ja igavaks muutunud. Noh, et fesari seinal möllates leiab meenutusi vanadest headest aegadest, kus sai kell kolm öösel ujumas käidud või läbi eesti kellelegi külla sõidetud või... No igasuguseid hullusi sai tehtud. Ja sõpradega rohkem aega veedetud... Nüüd on kõik nii kodused ja korralikud, et keset ööd toimub ainult magamine, mitte eksprompt-sõidud naabermaakonda seljankat sööma või päikesetõusu vaatama. Me oleme laisaks ja mugavaks muutunud, inimesed! On aeg madratsid autosse pakkida ja elada nädalake Peipsi järve ääres nii, et kohvikeetmine on tunniajane ettevõtmine ja õhtusööki peab hommikul valmistama hakkama. Ma igatsen natuke oma hulle sõpru, mis siis, et nad mul vähemhulludena endiselt olemas on :) 
Sel sügisel lähme me muide Portugali. Ma olen selle üle ka väga õnnelik. Lähme küll lennukiga ja ööbime reaalsetes hotellides, mitte sildade all, seega on laiskusel ja mugavusel vahel ka positiivsed küljed :)