Jul 21, 2015

Nii lihtne :)



Emal hakkas puhkus. Maja on maasikaid ja viinamarju ja ploome ja mureleid ja muud head-paremat täis. Vott siis, elu nigu hernes :D
Istusin täna põgusalt temaga rannas ka, lugesin raamatut ja päevitasin oma valgeid jalgu. Ootan-ootan-ootan juba nädalavahetust, kui algab meie lõuna-Eesti tripp. Kaks päeva sõpru ja suve ja autosõitu ja turistitamist :D Ma olen niiiiiiiii eksaitiiiid. 
Ma tahan tuhat fotot teha ja setu toitu süüa ja Arti ja Maarjaga lolli juttu ajada ja turismitalus ööbida ja Munamäe otsa ronida. Ja võibolla Värskas ujumas käia, kui ilma on. Ja Leenit tahan näha. Ja ma tahan, et ööd oleks soojad ja ma tahan, et mu musirullid tihemini siin käiksid, et ma saaksin nendega rämedalt-rõvedalt kvaliteetaega veeta. 
Aa, ja see lugu on täiega tänase päeva lugu. Võimalik, et isegi selle nädala lugu. See on lihtsalt niiii nunnu ja helge :D    

No comments: