Aug 6, 2012

Nii. Nüüd on siis rambitatud ja puha. 
Päris adekvaatne oli iseenesest. 
Bändid olid mõnnad ja vihma me ka eriti kaela ei saanud. 
Und sai neil päevil vähe muidugi, 
Aga eks see festari-värk nii käibki. 

Vahepeal suutis meie meespere mind muidugi üsna endast välja viia. 
Ja ma avastasin, et mu sõnal on ikka üllatavalt vähe kaalu, 
Hoolimata sellest, et me liigume ringi nii-öelda minu autos 
Ja nii-öelda minu graafiku järgi. 
Õnneks tegid Smilers, Emerald, HND ja Def Räädu kõik negatiivsed emotsioonid heaks. 

Ma olen nii vastikult väsinud sellest, 
Kuidas inimesed minuga käituvad. 
Või sellest, kuidas ma lasen neil endaga käituda. 
Ma olen täiesti oksendamiseni tüdinenud, 
Et inimesed loobivad täiesti küündimatuid hinnanguid 
Ja arvavad, et nad tunnevad mind. 
Kuraditki. 
Isegi kuradi 25 aastat kooselu ei anna teile mitte mingit õigust 
Arvata, et te teate, mida ma teen ja kuidas ma mõtlen. 
Ma olen väsinud. Väsinud ja vihane ja solvunud. 
Ja ma ei taha enam. Te ei kujuta isegi ette, kuidas ma enam ei taha. 
Ma ei ole mingi kuradi ühiskondlik vara, 
Mida oma lõbuks lahata ja kritiseerida, seltskondliku vestlusena kasutada 
Või ma ei tea mida veel. 
Mul on sellest kõigest siiber. 

Viimasel ajal on küll selline tunne, 
Et kusagil pole mitte mingit õiget elu. 
Ei ole kodus, ei ole väljas. 
Hetkel ei suuda ma välja mõelda ühtki inimest, 
Kellele ma näole tahaksin anda. 
Kõik oleksid nagu korraga segi läinud. 
Kui ei väntsutata ja togita, 
Siis kasvatatakse ümber ja pannakse ikka täiega ära. 
Kõigil on vist jube hea olla pärast seda või ma ei tea. 
Et kohe grupiviisiliselt ja isegi sellised kujud, kes minust üldse miskit ei tea. 
No palju õnne tervele maailmale siis. 
Minu jaoks selline käitumine küll midagi paremaks ei muuda, 
Aga tore, kui teil hing sees laulab vähemalt. 

Ma olen viimased paar nädalat lihtsalt nii kuri ja kurb olnud, 
Et mitte miski ei tundu selle väljendamiseks enam piisav. 
Ainult kusagil pimedas vaikselt raevust väriseda, 
See ongi kõik, mida ma teha saan. See ongi minu osa. 

Te ei tunne mind tegelikult. 
Ausalt ka. 
Teil pole mitte pagana tillematki ettekujutust, 
Kes ma olen ja kuidas ma mõtlen. 
Ma soovitan teil soojalt oma tegude ja mõtetega veidi ettevaatlikum olla. 

No comments: