Aug 30, 2012

Maniac.

Aru ma ei saa, kuhu on kadunud kõik põnevad blogid. 
Kunagi oli blogirull ikka pikk ja tihe, 
Nüüd pole nagu kohe miskit lugeda. 
Suures meeleheites olen ma juba peaaegu valmis 
Nelli Teataja ja SLolehe manu pöörduma. 
Kohe päriselt. 
Kõik head on kadunud või privaatsed, 
Aga need, kes veel kirjutavad, ei kannata lugemist. 
Ilmselt mu isiklik viga, aga ma ei suuda kannatada mingit üleliigset slängi. 
Kui tekst on ikka tihedalt selliseid uudissõnu täis, 
Et pidevalt oleks mingit eripärast sõnastikku vaja, siis mina lugeda ei taha. 
Ja mis uusim mood see on peoblogisid pidada? 
Ma olen üsna üllatunud,  ausalt öeldes. 
Kunagi, minu noorusajal, olid selliste fotode jaoks privaatsed albumid 
Ja selliseid jutte sai pohmakahommikuti ainult peoseltskonnaga tagantjärele arutatud. 
Issand, ma olen vanaks jäänud. 
Päriselt. 
Tahaks ainult kusagil soojas tukkuda ja aeg-ajalt mõne pasteedileiva pintslisse pista. 
Tähendab, kõike kõrvale jättes. 
Min küsimus oli: kus on kõik lahedad ja sisulised blogid? 
Kirjutage midagi loetavat nüüd siis, keegi! :)

No comments: