Aug 14, 2012

After all these years

Palju õnne sünnipäevaks, ema! 
Täna on sinu päev ja see väike tagasihoidlik postitus on sulle. 
Meil on olnud üksjagu torme ja lainetust, 
Aga päris palju pikki jutuajamisi ja teineteisemõistmist ka. 
Ma pean tunnistama, et mulle on peamiselt meeldinud need rasked ajad, 
Kus pole aega lahata üksteise iseloome ja puudujääke, 
Kus vestlused käivad peamiselt kolmandate osapoolte ja asjaolude teemal 
Ja kus meid ühendab selline us against the world tunne. 
Need on ajad, kus ma tõesti tunnen, et me saame kõige mõnusamalt läbi :) 

Ma ei jõua vist kunagi üles lugeda kõike, mille eest ma sulle tänu võlgnen. 
Tasumisest rääkimata. 
Sa oled üks tugevamaid inimesi, keda ma tean. 
Ja minu roosa mannavahu-maailma jaoks ikka liiga realist :D 
Niisiis oleme me erinevad. Aga samas olen ma kindel, et see on hea ka. 
Me oleme üskteist metsikult kasvatanud ja sundinud kastist väljapoole mõtlema. 
Mina oma pilvedes hõljumise ja boheemlusega, 
Sina oma praktilisuse ja mõistlikkusega. 
Ma olen su elu ikka üksjagu raskeks teinud. 
Mis ma öelda saan? 
Nii paljudel kordadel on olnud kõige lihtsam olla iseenda kõige hullem variant. 
Ei mingit pingutamist, ei mingit tõestamist... 
Sa said ikka päris suurel osal kordadest passiiv-agressiivselt enda kaela 
Kõik minu suured ja ülekeevad negatiivsed emotsioonid. 
Neid oli mul ju mingil ajal ikka rohkem kui mõnesse inimesse ära peaks mahtuma :D 

Aga kes ma ilma sinuta oleksin? 
Minu elu on siiski ülimalt lihtne ja ilus. Mitte tänu mulle endale, ilmselgelt. 
Ma olen väga palju saanud. Väga palju vabadust, väga palju võimalusi, 
Väga palju materiaalset kindlust ja mugavust. 
Ma ilmselt ei ütle seda kaugeltki piisavalt tihti, 
Aga ma ei ole siiski täiesti tänamatu :D 
Ma lihtsalt ei ole sõnadega eriti hea, kui asi puudutab sind. 
Siis kukubki kõik välja kuidagi iroonilise ja tobedana, 
Kuigi ei ole nii mõeldud. 

Ja kogu selle pika piibli mõte on järgmine: 
Palju õnne sünnipäevaks! 
Ma ei luba, et ma sulle tulevikus kuidagi vähem muret valmistan, 
Aga ma võin puhtast südamest kinnitada, 
Et kõik minu apsakad, õnnetused, äpardused ja prohmakad 
On juhtunud täiesti planeerimatult ja parimat soovides. 
Päriselt :D 
 

No comments: