Aug 2, 2012

Kops kiunub, aga vähemalt on tuju tibens-tobens...

Ma olen keset kuuma suve suutnud ikka korralikult haigeks jääda. 
No tõsiselt, autode konditsioneerid on puhta kurjast. 
Siin ma siis olen, plaanid ja graafikud on ees, 
Aga mina nuuskan ja rögisen ja kannatan. 

Aga mul on häid uudiseid ka. 
Nüüd ma isegi julgen sellest juba kõva häälega rääkida. 
Täna peaks meie perre uus liige saabuma. 
Ja kuigi te nüüd kõik arvate, et keegi meie naisperest hakkab poolduma, 
Siis nali on teie kulul, sest ma räägin uuest autost hoopis. 
Murtud südamega saadan ma oma kapsaussi parematele jahimaadele 
Ja toon täna koju hoopis ühe loojuva päikese karva Suzuki Swifti. 
Juba on pesukotti laaditud ta katusereelingud ja varuvõti, 
Kõik panipaigad ja sahtlikesed on ära tühjendatud 
Ja ma olen teda vähemalt viis korda vaikselt silitanud. 
Nagu annaks lemmiklooma vanas eas varjupaika, noh. 
Aga põnevus on ka hinges. Ikkagi uus masin. 
Noh, täna õhtul algab ametlikult mu elus aeg, 
Kus inimesed mind linnas enam ära ei tunne 
Ja kõik sõbrad lepitud kohtumispaikades nõutu näoga ringi vahivad. 


Homsest on Rock Ramp, seega: kes tahavad uut autot kaeda 
Või niisama kokku saada ja mu pimedas punasena hõõguvat nina näha, 
Siis võtke ühendust. Muidugi on alati ka võimalus kogemata kokku joosta :) 
Issand, kui ma nüüd veel ellu jään ja terveks saan, 
Siis veedan ma ülejäänud suve kampsunis vms :D 


Tervitused teile Rakverest, Tallinnast, Kiilist, Viljandist ja Suislepast! 
Kõik need kohad on mul plaanis nädalavahetusega läbi käia.. 
Päikest ja tervist!

No comments: