Aug 20, 2012

EHH, F

Nüüd on siis ka hiphop festar üle tšekitud. 
See on iseenesest hea, sest kogu asi oli väga äge. 
Ja samas ohniikurb, sest sellega on augusti suuremad üritused ammendatud 
Ja nüüd võib ametlikult sügisesse piiluma hakata. 
Mitte, et mul miskit sügise kui sellise vastu oleks... 
Lihtsalt elumuutus ei kutsu esile vaimustunud oigeid. 

Eniveis. Me rääkisime Eesti Hiphop Festival 2012-st. 
Enamus asju oli ikka väga hästi. 
Ja vahele oli mõni asi, mis eriti hästi ei olnud. 
Jõudsime Leeniga kella poole viie ringis kohale, 
Saime auto pargitud, jätsime suurema  asjahunniku esialgu ratastele 
Ja hiilisime luurele. Paarsada meetrit läbi metsa, 
Piletiost läks üsna valutult, alale lasti ka sisse... 
Segadus  kämpingute kättesaamisega päädis sellega, 
Et me paradeerisime nagu kahenaiseline turvatiim ala ühest otsast teise kolm korda järjest. 
Aga täitsa kenasti läks. Noh, arvestades, et meie kummagi nimi broneeringul ei esinenud. 
Ühe suvalise allkirja vastu anti võti kätte nigu niuhti. 
Ma võin õigustuseks ainult öelda, et me ei röövinud kellegi majakest, 
Me tegelt ka pidime selles putkas ööbima. Riili. 
Siis viskasime kodinad maha, kondid nurka ja jäime ootama. 
Paar tundi hiljem olid ka meie kaaslased kohal. 
Muusika oli täiega mõnus ja kostis eriti mugavalt majakese juurde ära ka. 
Noh, laisad nagu me oleme, ega alati ka ei viitsinud lava poole kõblata, 
Kui miskit huvitavat sealt kostma hakkas. 
Mina näiteks võin ausalt öelda, et kuigi Kenny tundus lahe, 
Lebasin ma tema esinemise ajal selili naril ja õõtsutasin seinu kaasa. 
Esimesel päeval nägingi ma reaalselt ära ainult Öökülma, Chalice´i, 
Okym(a?) Riimi ja A-Rühma. Aga vägev oli ja mulle meeldis. 
Eriti Chalice, kelle vanemad lood olid nagu Blast From The Past ja eriti vägevad. 
Öösel oli magamine muidugi raskendatud, 
Sest ilmselgelt toimib ka sellistes kohtades looduslik valik 
Ja nõrgemad, kes tahavad magada, peavad vanduma alla tugevatele, kes tahavad pidu panna. 
Lõpuks tõstsin mina kui nõrgem muidugi mässu. Ja tugevamad läksid ära :D 

Teine päev algas tuumakatastroofiga. 
Sellist pohmakat pole vist inimkond veel tundma õppinud, 
Mida ma tol hommikul põdesin. Väga valus. Väga-väga valus. 
Hommikul saime kemmergus tuttavaks meeldivate tüüpidega, 
Kellest üks marssis rõõmsalt koos meiega naiste peldikusse, 
Sellisesse, millel uksi pole, ja vestles meiega terve aja.  
Peaaegu oleks kätt ka hoidnud. Kui meeldiv...
Kogu see värk oli seal üldse kuidagi kehvasti korraldatud. 
Kuus transporditavat putkat ja üks paikne puust majake, 
Millel ei olnud uksi ega vaheseinu. No palun. Pidev probleem. 
No mitte meestel muidugi, need keerasid heal juhul üldsusele selja lihtsalt.
Halva enesetunde väljamagamiseks kulus igatahes mitmeid tunde, 
Paar maagilist tabletti ja nii laulusõnade kirjutamise workshop kui open mic. 
Aga kella viieseks Grässhoppase esinemiseks olin ma tagasi rivis. 
Ja me nägime tuttavaid, ümisesime laulukesi ja tundsime end jälle elusana. 
Või umbes nii. 
Siis oli pikem paus, passisime kämpingus, kuulasime kaugusest mussi 
Ja valmistusime õhtuks, kuhgu olid planeeritud Suur Papa, RLV-tüübid, 
Tommyboy, Abraham ja Põhja-Tallinn. 
Ilmselt oleks kõik ka plaanikohaselt läinud, 
Kui ma poleks kõnet saanud oma suurelt sõbralt ja Tema Lordlikult Kõrguselt, 
Kes vajas kiiret transporti Viljandisse. 
Nooo, see nõudis üksjagu diplomaatiat ja läbimõtlemist, 
Aga ära tegime ja hakkama saime. 
Mul jäi muidugi nii mõnigi nimi nägemata sellepärast, 
Aga vähemalt sai kedagi aidata ja nii... 

Pühapäeva hommikul oli plaanis kella kümnene start Rakverre. 
Aga see langes muidugi kohe ära, kui me Leeniga kell üheksa ärkasime 
Ja aru saime, et teised ei kavatse lähiajal liikuda. 
No natuke plaanimist ja karjumist ja vaidlemist 
Ja avastamist, et ma olen kahe auto peale ainus autojuht, kes kaine on, 
Hiljem, käisin ma tanklas, ostsin selle ühekordsetest alkomeetritest tühjaks 
Ja peale pikka kaalumist startisime me kell kaksteist Elvast. 
Phuuhhh.. 
Raske, aga vägev oli. 
Tahaks juba praegu tagasi minna. 
Ja suve lõpetamiseks oli see tõeliselt mõnus üritus.

Tervitused kõigile tugevatele, kes kohal olid 
Ja neile, keda polnud: me anname teile võimaluse end järgmisel aastal parandada!

No comments: