Sep 3, 2011

I want to let you in

Ma olen nüüd nädalakese Tartus elanud 
Ja kokkuvõtteks saan öelda.. 
Mida siis? 
Et ma endiselt armastan Tartut üsna väga, 
Aga vahel igatsen ma lausa metsikult 
Rakvere pimedaid öid ja seda rahvast. 
Et ma olen ikka veel rahul oma erialavalikuga, 
Aga koolielu on pärast vabadust natuke piirav :) 
Et ma olen õnnelik, et mu kutsu siin on, 
Sest temaga koos on kodu ka minuga kaasas, 
Aga arvatavasti pean ma ta siiski minema saatma. 
Ma olen rahul ja samas veidi rahulolematu. 
Ja see kõik on arvatavasti lihtsalt kolimise järelmõju 
Ning loksub ise paika mingi aja pärast. 
Ma ei oska olla, olen veidi eksinud. 
Ma tahan oma inimesi, tahan koos olla ja lobiseda, 
Tahan üldse igasuguseid vanu aegu tagasi, 
Mis siis, et uus on ka põnev ja tore :) 
Mida veel? 
Kui inglise keel koolis lausa pisarateni igav poleks, 
Siis ma oleks lausa täiuslikult rahul. 
Kui asjad varsti ei parane ja me tundides endiselt 
Viienda klassi taset kordame, 
Siis ma lähen omale individuaalset õppekava paluma. 
Mis veel? 
Elu on rahulik ja põnev. 
Ja üldiselt olen ma siiski väga õnnelik, et kõik on nii, nagu on. 
Mis siis, et linn on suur ja ma elan kellegi elutoa diivanil 
Koos põiepidamatust põdeva koeraga :D 
Ma armastan teid lihtsalt niiiiiii-niiiiiiiiiiiii väga. 
Ja igatsen. 
Ma otsin teid üles :)
 

No comments: