Sep 16, 2011

Looking for something dumb to do..

Kui mul pärast 12-tunnist und pea endiselt ei valutaks, 
Oleks täna üsna ideaalne hommik. 
Ma olen puhanud, ma ärkasin õigel ajal, 
Mul on koolis ainult kaks tundi ja... 
Täna on reede, eksju :) 

Rrrrhhh. 
Tuleb ikka minna perearstilt valuvaigistite retsepti küsima. 
Üritan meeles pidada, et täna helistada ja aeg kinni panna. 
Samas võiks siis juba tervisetõendi ka ära teha :) 

Kui mul on kõigi oma armsate ja veel armsamate fotod laual 
Ja ma neid vaatan, siis tulevad kõik head hetked tagasi. 
Ja nii väga tahaks neid kõiki lähedale, 
Et valus hakkab. Nad on endiselt maailma parimad. 
Kui ma üldse kaaluksin mingi suure sünnipäevapeo korraldamist, 
Siis selleks, et nad kõik enda juurde meelitada 
Ja neid hästi lähedalt vaadata siis :D 
Kuidagi kurb on, kui kõik on laiali. 
Ma loodan, et me kunagi ei muutu. 
Ja see lootus on juba eos luhtunud. 

Mul on tuhat fotot ja veel rohkem ilusaid mälestusi. 
Ma tahan nad kõik kunagi värviliste piltidena enda kätte võtta 
Ja nende soojuses ja naerus veel veidike mõnuleda. 
Ma mäletan kõike, iga naeru ja iga sõna... 
Andke mulle veel aega fotosid ja mälestusi kollektsioneerida, 
Enne kui te ära lähete. 
Peab hulga rohkem oma nunnukaga pilte klõpsima, 
Et kindel olla...

Ja siin on üks naiivne ja natuke ninnu-nännu lugu 
Teile reede hommikuks ja terveks hulluks nädalavahetuseks. 
Millegipärast mulle meeldib.. 

No comments: