Sep 23, 2011

Tegus päev

Nii mõnus. 
Poole kaheteistkümneks auto teenindusse, 
Jalutasin veidi mööda linna, 
Istusin poolteist tundi Revaalia Cafes. 
Tõesti, väga mõnus cafe latte oli neil 
Ja maasika mascarpone rull oli ka suurepärane, 
Kui paar veidi härmatanud maasikat seal sees välja arvata :) 

Ajasin palju juttu, lugesin väga head intervjuus Mihhail Gorbatšoviga 
Ja tundsin end väga stiilselt :) 
Ning eriliselt äge oli see, et ma sain seal oma telefoni laadida, 
Eriliselt hea klienditeenindus, teenindaja annab oma isikliku laadija sulle :P
Auto oli valmis lausa rekordajaga ja hea hinnaga ka. 
Olen happy. 
Mmm, ja siin on nüüd koht, kus oma müts ära süüa: 
Uskumatu, aga Wiru Auto on reaalselt ainus autoteenindus siiani, 
Kus ma nägin tunnistust selle kohta, et teenindaja on läbinud 
Klienditeeninduse ja -psühholoogia kursused 
Ja tõesti esimest korda ei tundnud ma end 
Autoteeninduses nagu mingi... Igatahes mitte kehvasti :) 

Täna tuleb Birx, see on tore. 
Ja homme hakkan muude kohustustega tegelema. 
Mulle ikka VÄGA meeldib, kui asjad liiguvad :) 

Kallistan, hästi kõvasti.

No comments: