Sep 20, 2011

Saving all my love for you

Mu elu polegi vist kunagi enne nii igav olnud, 
Et blogisse miskit asjalikku kirjutada poleks. 
No lihtsalt elangi täielikku pensionäri-elu. 
Marsruut aina liinil kool-kodu ja.. 
No ei teegi muud, kui õpin ja söön ja mängin tonnide kaupa Simsi :D 

Täna oli koolis lühike päev, 
Tulin ja hakkasin ühepajatoitu tegema, 
Siis tegin veel õunakooki ka ja lõpuks oli tagasihoidlik veiniõhtu 
Vendade Trumanite seltsis. Tavaline esmaspäev ju :) 

Appi, neljapäeva õhtul saab KOJU!! 
And I mean it, I'm hyper as hell about it. 
Lõpuks üle mitme nädala jälle mu kallis Rakvere 
Ja mu kallis kodu ja kõik saab lihtsalt imeline olema, 
Kui ma sinna saabun ja täie auruga muru riisuma, 
Niitma, õunu korjama, koristama ja muidu asjalik olema hakkan :) 
Vähemalt mu unistustes on asjad just nii :P

Ma mõtlen hirmuga, et mul on ainult üheksa päeva 
Vanaduseni jäänud... 
Veerand sajandit!! 
Hullumeelsus..

No comments: