Sep 10, 2011

It's just a morning. But with coffee.. =)

Kui päike paneelmajade kohale tõuseb, 
On õige hetk ärgata, keeta omale tass kohvi 
Ja istuda sellega rõdul, nautida viimaseid sooje sügishommikuid 
Ning selle öösiti veidi kahtlase linnaosa vaikust ja rahu. 
Soak it in, feel it, smell it, enjoy it


Kõrvaltoas magab meil paar väga väsinud külalist, 
Täna hommikul lahkus mu toast voodi, 
Millalgi päeva jooksul viime diivani asemele :) 
Öö oli tegus ja lõbus, aga me TÕESTI peaks ära lõpetama 
Pitsa tellimise kella poole kaheks öösel. 
Not healthy or anything :D

Kuradile kõik need veidi masendavad mõtted, 
Kõik need kahtlused ja igatsused. 
Jah, sa lugesid õigesti, mu kallis. 
Käi kuradile. See asi pole kunagi päris õige olnud. 
Ma ei taha sind enam asendamatuks mõelda. 
Sest minu maailmas on nii palju teisi, 
Selliseid, kes on tõeliselt olemas 
Ja annavad endast igal hetkel kõik. 
Ja sina, mu armas fantoom, sina ei ole enam kõik. 


Siin on päikesepaiste ja kohv ja hea muusika, 
Siin on sõbrad, kellest ma mingi hinna eest ei loobuks, 
Siin on naeru ja soojust ja rahu. 
Ja universum on ilus ka ilma sinuta. 
Kui sa ei taha minu maailma kuuluda, 
Siis mine ja ole õnnelik. Sest mina pagana kindlalt olen. 


Te ei kujuta ettegi, kui palju armastust mul teie jaoks on. 
Kui tihti ma teile mõtlen, kui palju ma tegelikult muretsen. 
Ja kui pooltühi tunne mul on, kui ma igal õhtul teie lolle lõustasid ei näe :D 


Me Leeniga oleme igaljuhul nüüd puhta kultuursed, 
Just sai piletid Puhastusele ära ostetud, 
Ringvaates räägiti sellest etendusest ainult ülivõrdes, 
Lähme tšekime oma silmaga, mis asi see siis on 
Ja kas mõjub nii võimsalt kui lubati :) 


Olge rõõmsad, meil on sügis. 
Olge rõõmsad, sest te olete toredad :)




No comments: