Sep 15, 2011

Tired but awfully happy

Pidevalt on uni, see on kummaline, 
Aga võimalik, et endiselt elustiilivahetusest tingitud. 
Koolis läheb see eest väga hästi, 
Kõik hinded on siiani puhtad viied olnud, 
Isegi vene keeles, mis on pmst puhas magic :D 


Üsna tahaks koju saada, aga hetkel ei ole see majanduslikult arukas. 
Pigem olen Tartus ja teen veel vajalikke koolitöid. 
Täna saabus Soomest mu esimene sünnipäevakink ka, 
Üsna elevus on,tahaks selga proovida juba, 
Aga kuna kandekeskus on kusagil mu kooli kandis, 
Siis pole täna enam mõtet tagasi sinna sõita, 
Lähen homme peale tunde. Loodame, et sobib :) 


Autoga peaks veel teeninduses käima ja ülevaatuses, 
Aga asjad ei taha hetkel sugugi liikuda. 
Natuke närvi ajab see. 
Igasugused kohustused tiirlevad peas, 
Natuke olen korraldusega jännis ka. 
Aga küll kõik laheneb, alati on lahenenud ju :) 


Nüüd tahaks mõned kilomeetrid trenažööril vändata, 
Pesus käia ja ehk ka natuke inglise keele presentatsiooni teha. 
Oh, mulle meeldib, kui elu on tegus.
Mõnes mõttes :D

No comments: