Sep 17, 2011

Alice went to Wonderland

Elu on tegelikult ilus, kui miski mu pisarakanaleid ei stimuleeri :) 

Võtsin kätte ja käisin kinos. Niisama, üksinda. 
Kandsin oma uut überlahedat mantlit, ilusaid kingi, 
Vaatasin maailma kõige mõnusamat ja naljakamat naistekat, 
Tundsin end mõnusalt, ostsin pärast poest õunamahla 
Ning jalutasin mõnusas vaikses tempos korterisse tagasi. 
Vahel on isegi hea üksi olla, isegi võõras linnas :) 

Ma olen kuus kilomeetrit meie trenažööril maha vehkinud 
Ja kavatsen täna veel veidi juurde teha. 
Ma olen mõelnud masendavamaid ja vähem masendavaid mõtteid 
Ning ikkagi jõudnud arusaamisele, 
Et ma olen tegelikult õnnelik ja rahul ja üsna deem eriline :D 


Eneseleidmine on üks raske töö, 
Aga olgem ausad: 
Kui endale vahel midagi mõnusat lubada, 
Siis ei saa ju masendunud olla, mh? 
Mul oli tagasi jalutades lausa raskusi, 
Et lollakat naeratust vaos hoida, 
Et lärmakad kutid bussijaama ees minust imelikult arvama ei hakkaks :P 


Ma mõtlen teile. 
Te olete kallid.

P.S. Siin on teile ka natuke sellest magustoidust, 
      Mida mina täna õhtul nautisin: 



No comments: