Aug 29, 2011

I already know

See on nüüd siis tehtud. 
Ma elan uues linnas ja teen midagi täiesti uut. 
Kuidagi peaaegu valutult läks see kolimine, 
Isegi koer peab end üllatavalt ilusti ülal :) 
Hakkasin eile mõtlema, kas on siis kõige selle uue peale 
Närvid ka püsti, aga ei, hea rahulik on olla. 
Ma ei tea, kas ma nüüd tõesti jäängi hotellinduse alale või ei, 
Aga tunnen, et algus on hea ja õige. 
Kindel on praegu. Ja tulevik tuleb omas tempos :) 
Ma ei välista mingeid uusi suundi ja uusi otsuseid, 
Aga praegu liigub kõik õiges suunas. 
Eks korrektiivid tulevad edaspidi, kui neid vaja on. 


Eile sai Märdi ja Leeniga veidi istutud ja juttu aetud, 
Kooli alguse puhul natuke šampat joodud 
Ja üldse on kõik hetkel mõnus ja rahulik. 
Kui ma nüüd paari tunni pärast infotundi jõuan, 
Siis on tänased kohustused täidetud 
Ja homme võib täie hooga koolilapse-karjääri alustada :D

No comments: