Aug 23, 2011

Nüüd aitab! Ehk mida teha, kui juhe täielikult kokku jookseb.

Ma liht-salt suren kohe ära vottnii. 
Mitte miski... Ei, ma ei ütle seda, 
Sest karma is a bitch jne. 
Aga no tõesti. 
Väga kehv algus mu viimasele nädalale. 

Mul pole nädala lõpuni autot, 
Pesukott istub teeninduses ja puhkab rattaid, 
Mis oleks isegi PRO, 
Kui ta puhkus ei läheks praktiliselt sama palju maksma 
Kui viieliikmelise perekonna nädalavahetus mõnes udupeenes SPA-s. 
Suzuki seisab endiselt ja ootab uut genekat, 
Sest meie jummalasta geniaalne telefonimäng 
Lõpetas juba ammu igasuguse adekvaatse töö. 
Ja teenindus, kus me Suzukiga alati käinud oleme, 
On kollektiivsel puhkusel või mängib kusagil helikindlas tagaruumis Monopoli, 
Minu kõnedele pole seal igatahes terve päeva vastatud. 
Et ma olen autotu, kodune ja täielikult valmis kedagi lööma. 
Soovitavalt mõnd õliste käte ja määrdunud tunkedega kedagi. 

Prügimajandus käib meil läbi vallavalitsuse, mitte läbi prügifirma, 
Nagu ma teada sain, mis tähendab, et ma pean valda minema 
Mingil x-päeval ja paar lepingut allkirjastama. 
Ja ma lihtsalt ei suuda enam veepinnal püsida. 
Ja kui veel keegi mult küsib, kuidas mul läheb, 
Mida me teeme õhtul ja homme ja nädalavahetusel, 
Siis fakkjuu, mind absoluutselt ei koti, ma pole teie huvijuht siin, OK??? 
Pekki, kui ma pühapäeval kuidagi Tartusse rooman, 
Siis see on mu maksimum. 
Ma EI OLE sel nädalal avatud MITTE MINGISUGUSELE suhtlusele, 
Ma tegelen asjadega, millega ma tegelda ei taha 
Ja kõik teised on minupoolest on their own, okei?? 


Ja just nüüd avastasin, et arvuti kõlarid on tuksis 
Ja läpakal on juba pooled klahvid praktiliselt surnud 
Ja ma ei taha isegi MÕELDA, kust ma Võsule torumehe saan 
Ja millega ma talle maksan ja kuidas ma üldse ise sinna jõuan. 
Ma olen väsinud ja tõre ja mul on maailmast üsna ükskõik. 
Ja ma ilmselgelt ei saa asjadega valmis. 
Seega, septembris seegan Rakvere vahet ja olen veel tõredam. 


Positiivsest küljest: 
Rohkem aega kodus koristada ja aiatöid teha. 
Ma olengi tahtnud juba pikemat aega muru niita 
Ja marju korjata. 


Ja nüüd tõmmake uttu ja jätke mind rahule. 
Näeme jõulude ajal. Võib-olla.

No comments: