Aug 25, 2011

In the end there's only...

Nii. Ma olen nüüd mõned päevad pingevabalt kodus passinud, 
Jõudnud efektiivselt maha rahuneda ja asjad liiguvad :) 
Suzuki sai liikuma täitsa nii, et kohe liigub noh.. 
Või tegelt ma pole teda reaalselt veel liigutanud, 
Aga mootor töötab ja kohe esimesel võimalusel 
Tegelen ülevaatuse-asjadega. 
Rrrhhhh, aju on küll nagu kompuuter ja kipub kokku jooksma, 
Aga igasugune edasiminek on metsikult inspireeriv :) 
Aega jääb kogu aeg vähemaks ja ma ei saa sinna miskit parata. 
Natuke on närv ka sees, aga enamuses pole närvi jaoks aega. 
Lihtsalt tuhat muud asja ja tegemist. 
Kas kelleltki nädalat lisaaega ei saa osta? 
See oleks tõeliseks kergenduseks hetkel. 
Deeem, mina ja mu väike karvane tibulind 
Kolime juba mõne päeva pärast Tartusse 
Ja elu läheb kujuteldamatult põnevaks :)

Siiski, siiski - hoolimata oma kodususest 
Ei ole mul sugugi igav olnud. 
Minu musirullid on mul külas käinud ja mind lõbustanud, 
Leeni läks isegi nii kaugele, et asus ise seltskonna kaine rooli kohale, 
Viis mind toidupoodi ka ja puha :D 
Ja tänu Andresele saime me kõik pannkooke mugida, 
Mis tänu mu vanaemale ka õunamoosised olid :) 
Vaatasime filmi, ajasime juttu ja olime igati lahedad. 
Kuidagi mõnus, hoolimata transpordi-põuast..
Lihtsalt lahe on vahel näha mäge Muhamedi juurde tatsumas :D


Mis siis veel? 
Soovin teile kõigile sama põnevat sügist, 
Kui mind ees on ootamas... 
Ja edu ning palju rõõmu minu kallitele lähedal ja kaugel. 
Te teate, kes te olete. 
Kodumaal või välisriikides, üksikud või pereinimesed... 
Naerge rohkem. Ja te olete ägedad!

No comments: