Aug 18, 2011

Said you loved me...

Liiga palju mõtteainet, 
Liiga palju tegemist. 
Ja liiga vähe und. 

Ma ei tea, kuidas see alati nii on, 
Aga vaevalt saan ma hakata 
Inimestesse ja maailma usku kaotama, 
Kui keegi tõeliselt muinasjutuline tuleb 
Ja kõik paremaks teeb. 
Pole siis ime, et ma olen neist nii vaimustuses. 
Nad panevad mu kokku, panevad mu naerma, 
Teevad maailma kõige kohutavamat seljamassaaži, 
Panevad mu ootama ja lootma 
Ja teevad mu lihtsalt paremaks ja õnnelikumaks. 


Ma tahan magada, magada, magada. 
Ma tahaks, et asjad oleksid juba korras, 
Et kohustused oleksid täidetud, 
Et saaks juba Tartusse.... 
Oh, ma olen seda tahtnud terve igaviku juba... 
Tartu, sügis, kool... 
I want it so-so badly :) 


Ma elan siiski Secreti elustiili, 
Sest mul on kõik, mida ma kunagi olen tahtnud. 
Ma olen salaja väga õnnelik :D


No comments: