May 31, 2010

Tired of all this...

Ma olen kõigest kuidagi erakordselt väsinud.
Ei taha kuhugi minna, ei viitsi midagi teha...
Palun, lubage magada ainult.

Üldiselt mulle meeldib olla asendamatu
Ja meeldib, kui mul on koguaeg tegevust, 
Aga viimasel ajal tahaks lihtsalt...
Jalgu trampida ja nutta, 
Kui keegi mingi asjaga jälle välja tuleb, 
Mida ta saada tahab, kuhu sõita,
Mida ma tema heaks tegema peaksin...
Lihtsalt ära trööbanud end vist.

Ma ütlen ausalt, 
Minu suurim foobia on see, 
Et kui ma pildist ära kaon, 
Siis nädala pärast keegi enam ei mäletagi mind
Ja mul polegi enam sõpru ja seltskonda, 
Kuhu tagasi tulla,
Aga enesetunne on hetkel nii kehv lihtsalt, 
Et ma ei suuda. Ei jaksa.
Endiselt kehtib eelmine post.
Tahaks, et keegi vahelduseks mind nännutaks
Ja minu eest hoolitseks ja minu soove täidaks.

Mis, btw, ei kehti kõige lähemate kohta.
Teie vaadake, et endaga ise hakkama saate! :D
Deem, ma olen väss.
Lähen magama tagasi.
Teine päev siis äkki? :)

No comments: