May 28, 2010

Miracles DO happen!!!

Need teist, kes juhuslikult kuulavad raadio Uunot, 
Võib-olla kahtlustavad midagi.
Aga jeeahh, saatus on oma karvase käe mängu pannud
Ja mu totaalseks õnnejunniks muutnud!

Ühesõnaga, las ma alustan algusest.
Kuna ma just mittevägakaua tagasi
vahetasin tööl salaja raadio 3 Uuno vastu välja, 
Mis juba ise on saatusemärk, 
Kuulsin ma esmaspäeva varahommikul Uunost reklaami, 
Et loositakse Helsinki Linnapäevade pileteid.
Selle sama ürituse omi, mille peaesinaje on G'N'R!
I mean...
Ma olen terve pool aastat ainult mõelnud
Ja ajusid ragistanud, kuidas sinna minna, 
Sest rahaline seis on kohutavalt kehv...
Et siis nagu saatuse karvane käsi!
Ja muidugi saatsin messi. Või kolm, kes loeb.
Eniveis.
Esmaspäeval ei võitnud ma muhvigi.
Ainult Uuno VIP klubisse regasin ära, 
Sest selle liikmed saavad lisaks konsapiletitele
Laevapiletid kahh tasuta peale kauba.
Noh, ei tulnud võitu esmaspäeval ega teisipäeval...
Ega kolmapäeval ega neljapäeval.
Neljapäeval TULI selle eest kiri mu mobiilioperaatorilt
Teemalt, teie arve hakkab lähenema limiidile, 
Varsti on lobisemisel ots.


See oli väike set back minu teel.
Sest noh, kõnearvest lahti ikka saada ei tahaks.
Ja nii ma otsustasin, et reedel, st täna,
Ma enam messe ei saada.
Et mida paganat, onju...
Saatusel oli siiski neli päeva aega mu soovi täita!


Aga kui hommik saabus ja ma raadiost järjest
Neid reklaame kuulma hakkasin, siis...
No mida paganat!
Varastasin maami telefoni ja saatsin messi ära.
Või kolm, kes neid ikka loeb.
Ja see oli üks metsikult pikk päev, ma ütlen teile!
Nagu kerisel oleks istunud, LAST CHANCE!


Ja uskuge või ei, aga kolmveerand kaheks, 
Kui loosimine toimub, olin ma efektiivselt ära unustanud juba, 
Et ma peaksin närvitsema.
Ja siis helises ema telefon.
ja õnneks passisin just mina selle lähedal.
Ja kuigi ta sirutas küll selle poole oma kätt, 
Võtsin ma kiirkorras ise kõne vastu.
Ja NEED OLID NEMAD!
I mean, I had won!
Like: really, REALLY!
Ma ei suutnud telefonis isegi elevil olla, 
Mu süda tagus nii räigelt ja sõrmeotsad läksid tuimaks.
Ja kuidagi ma sain ikka hakkama sellega, 
Et ma kinnitasin oma isikut.
Tänk gaad, et see eetrise ei läinud, 
Ma olin nagu pool-koomapatsient seal.
Aint hiljem mainisid, et võitja oli Raili :)


Ja peale seda lihtsalt...
Mul kulus umbes kolmveerand tundi šokist üle saamiseks, 
Kuigi Twitterisse kirjutasin ma esimesel minutil juba
Mingi soigumise :D


Uskumatu: Metallica, Guns ja Motley kõik ühel aastal!
I mean, how crazy is that???
Ja kuidagi nii langes kõik kokku!
Kui VÄGA ma neid näha olen tahtnud, 
Kuidas see kuidagi võimalik polnud
Ja kuidas võimatu lõpuks võimalikuks sai!


Leeni, vaata meid nüüd :D
Mina suren siin Gunsi konsa pärast
Ja sina said Larsi trummipulga!
Kes veel ütleb et unistused ei täitu???
Elu on liiga ilus!
Btw, anna andeks, 
Aga mu esimene valik reisikaaslaseks oli Andres.
Ta on meil ju ikkagi eluaegne Gunsi fanatt :D
Et sa oled mu tihe nr 2
Ja see polnud üldse kerge otsus :)
Kui tema ei saa, lähme kahekesi, 
Mis sa arvad?


Ma olen liiga segi, liiga adrenaliini täis! :D

No comments: