May 20, 2010

Samples of Happiness, samples of Despair.

Mu elu võtab viimasel ajal jälle
Kahtlaselt huvitavaid pöördeid.
Ja seda tänu mind ümbritsevate
Huvitavatele eludele.
It's amazing, milline nõrkus mul inimeste vastu on.
Üldises, kõige üldisemas mõttes.
Ma lihtsalt ei saa loobuda võimalusest
Kõigi elud korda sättida ja ära parandada.
isegi, kui see on täielik Mission Impossible.
Ma lihtsalt pean proovima.
No matter what.


Revolveri Lõppkaader ketrab arvutis, 
iPodis, automakis ja igalpool mujal, 
Kuhu ma seda surada saan.
Või, detailseks minnes, automakki jõuab see homme, 
Kui ma kapsaussi teenindusest/spaast kätte saan.
Väike paaripäevane puhkus, 
Sest ta on mul nii tubli olnud.


Mul on täna külaline ka.
Vist esimest korda elus, kus ma ametlikult
Kellegi meesisiku meile ööseks vedasin nii, 
Et isegi ema sai oma ametliku sõna öelda.
Ärge looge omale illusioone nüüd, muide, 
Ta magab keldris ja mina magan oma toas
Ja meie vahel on kaks korrust
ja kõik on selle korraldusega ülirahul :D
Ja ma olen liiga palju popcorni söönud
Ja liiga palju süvajuttu ajanud.
Ma kohe pean esimesel vabal võimalusel tarka mängima :)


Aga kokkuvõttes....
Mul on suvi.
Ja mulle meeldib.
Kõik.
Kui nüüd ainult teada saaks, 
Mis äksident sellel Renel Tallinna teel juhtus...
Ma loodan, et kõik on OK.
Päriselt.
Vähemalt nii OK, kui tema puhul võimalik, 
Ta ei ela meil just kõige tüünemat elu ;)

No comments: