May 26, 2010

Straight from my iPod

Avastasin enda jaoks Owl City 
Ja Rufus Wainwrighti. 
Uued kuumad lemmikud :D
iPod saab kõvasti vatti, pidevas ketramises.
ma pole veel päris kindel, 
kas tal on nõrgapoolne aku
Või olen ma tugevapoolne muusikamaniakk :D


Tuju on OK, kuigi päev oli maniakaalne
Ja vässsssss on tugevalt peal.
Homme selle eest mõnusalt lühike.
Tahaks viikendi ja palju unustust.
Reaalsus pole ikka päris minu teema.


Btw, ma olen täiesti HOOKED with Twitter.
Kreisi, kuidas üks asi külge hakkab.
Aga see on lähivaates tegelt
Täiesti ideaalne kombo msn-ist ja Orkutist.
Ja kõik mu nummikad ja iidolid on mul peopesas! :D
See on Leeni süü, 
Hit her.




P.S.  Ja siin on väike hommikune hetk mu toas.
       Kus nüüd on kirjutuslaud ja puha.
       Vabandage segadust :D



No comments: