May 9, 2010

...Something borrowed

Sotsiaalne elu näitab tõsiseid hullumise märke.
Pidevalt on the run
Pidevalt on to something
Ja ma armastan seda.
Ja endiselt pole suutnud loobuda
Sadade filmide tõmbamisest ja vahtimisest.
Seega: ajal, kui ma ei torma mööda maailma, 
Istun ma oma toas ja naudin hoopis teist reaalsust.
Ian Somerhalder on mu uus totaalne lemmik.
Hoia alt, Timothy, Ianil on täiesti hüpnotiseerivad silmad!
Arrggghhh...
Ja siis ma tabasingi ära, et mu suurim nõrkus meeste juures
On nende silmad. Mida ebatavalisemad seda parem :)


Ja monumentaalne samm mu elus:
Ostsin omale miniseeliku.
Ja julgesin seda isegi kanda ka :D
Ja näeb vist tõesti hea välja...
Nii uskumatu, kui see ka pole.
Weird...
Ma peale eilset juba peaagu usun, 
Et ma olen päris okei välimusega, kui natuke vaeva viitsin näha :D
Teinekordki...

No comments: