May 30, 2010

And on the other hand...

Kummaline õhtu/öö.
Algus oli... Nojah, algus vihjas lõpule.
Magasin mitte eriti kaua, 
Kella kuue ringis helistas Andres, 
Leppisime aktiivsuses kokku.

Linna jõudes tabasin, kui tühi mu benapaak TEGELIKULT on.
Ja hakkasin Rened taga ajama.
Et siis, tema on kusagil lõksus
Ja kui mul kütet pole, siis noh, too bad vms.
Laenasin ema autot, 
Kuigi pika kõne ja moraalilugemise hinnaga, 
Sain Renel sabast kinni, 
Mingi raha ka ja noh, 
Kui me kõik juba seal olime, onju...
Grillima.

Esimeses kahes kohas oli rahvas juba ees.
Lõpetasime Sagadis, kus oli päris norm.
Nalja sai kõvasti, 
Fox ja Kaur astusid läbi,
Kusjuures täiesti juhuslikult!
Ja noh...
Pilte sai lahedaid, liha kurguauguni...
Lihtsalt, chill.

Tagasi tsivilisatsiooni, 
Meie juurde pesema ja mina vahetasin riideid ka.
Kriss läks koju ära, 
Mina viisin Andrese ja Gita KK-sse
Ja Rene sinna, kust ta hommikul tuli.
Kütusetuli põles küll, 
Aga temalt need surematud sõnad:
"Kohe, kui kaine rooli saan ja linna jõuan,
Helistan ja annan sulle raha.
Olen ma sulle KUNAGI valetanud??"
Njah.

Ise tagasi linna, KK hoovi...
Istusin seal ja kui asjasse juba süüvisin, 
Ei tahtnudki eriliselt sisse minna.
Istusin autos, kuulasin Gunsi ja kuidagi...
Tüüne oli :)
Hea mõnus tunne.
Ma ei saagi kõige paremini mõelda
Täielikus vaikuses, 
Mulle meeldib teada, et inimesed on käeulatuses.
Seega, parim pleiss, 
Vaikne, aga pidevalt mingi väike sumin käis, 
Hea oli teada, et kui ma vaid tahan...

Renel telefon väljas.
Jei!
Nojah, mis seal ikka.
peale kaht tundi ja viit kõnet sain vihjele pihta.
On ennegi juhtunud.
No okei, saab aku tühjaks vms...
Kellegi teise telefoni ikka oleks võinud kasutada?
Ja faktist, et tal raha siiski pole, 
Oleks võinud ka teatada.
Ahhh, ma ei viitsi.
Lõpuks, täiskasvanud inimene.
Mina saan oma asjadega ise ka hakkama, 
Kui see summa või see pidu sel hetkel nii tähtsad olid, 
Andku minna. I'm at peace.

Ivari ja Marii laekusid mingil hetkel hoovi
Ja hoidsid mind very well entertained.
Nad on lahedad :)
Ja Gita ja Andres ja Marianne ja Märt
Saabusid kusagil pool tundi neist hiljem.
Palju loba, palju Gunsi, palju suitsu.
Ja siis noh...
Lihtsalt, nõme on, kui sõbrad tülitsevad, 
Ütleme nii. isegi kui põhjus on alkohol.
Ja raha. Ja muu selline.
Kuidagi kurb tunne tuli. Üldse.

Aeehh.
Tahaks end ka korra tunda nagu seltskonna
Kõige probleemsem ja ebanormaalsem inimene, 
Lihtsalt lasta end vabaks ja juua end täis
Ja valada kogu oma mentaalne ja hingeline pagas
Nende kaela välja ja tunda, 
Et nad saavad sellega hakkama ja see on OK.
Well, ma usun, et kui ma väga tahaksin, 
Võiks see juhtuda ka, 
Aga siiani on mul kõigis mu seltskondades tunne, 
Et mul on lausa mingi kohustus olla normaalne
ja kaine ja vastutustundlik ja...
Sest kõigil on pidevalt endal mingid draamad, 
Sellele nagu ise eriti juurde panna ei tahaks.
Ei saa, ei suuda, mida iganes.

Grrrhhh.
Muide, pole vaja muretseda, 
Ma ei ole hetkel tegelikult üldse eriti katkine, 
Ja muresid on mul ka nii...
Vähemapoolselt.
Lihtsalt.
Ma olen täna natuke...
Kummalises, kuidagi poolkurvas tujus.


Kas on jube isekas, 
Et ma tahaksin ka kordki olla see...
Nõrk osa mingist seltskonnast?
Kes lihtsalt valabki välja oma kõige marginaalsemad mured
Ja keda kõik teised peavad siis tassima
Ja lohutama ja kelle pead paitama?
Kummalised soovid :D
Ja kaine peaga sellist asja eriti ei tee ka, 
So no worries :D
Ma olen lihtsalt imelik täna.

No comments: