May 23, 2010

Böösdeis, böösdeis...

Lõpuks tasus meie pikaajaline orgunn end ära siis
Ja eile oli Maarja ja Gita ühissünna :D
Brigitta ei olnud kuigi üllatunud, ma pean ütlema, 
Aga see on meie kehvade näitlejaoskuste süü, 
Ma usun.
Maarja oli üllatunud küll, 
Aga ta on meil nii stoiline ju, 
Et see ei paistnud õieti väljagi :P

Aga muidu oli OK, I guess.
Midagi hingematvat just polnud, 
Kui sääsed välja arvata...
Aga meie esimene isetehtud šašlõkk kukkus söödav välja
Ja kõik said kõhud täis, no problem.

Hommikul toimus küll mitu viimasehetke
Ümberkorraldust ja natuke närvikulu oli, 
Aga kõik sujus peale väikest mõttetööd kenasti.
Hea, kui varuvariandid olemas on :)
Noh, iga asi on millekski hea, 
Vähemalt on mul ürituste korraldamise kogemust jalaga segada :D
Ikka igasuguseid asju on pidanud ringimängima...


Mudu oli lahe, tõesti oli.
Mina sain osa õhtu parimast poolest
Ja jäin õnneks välja kõigest sitast.
Mis mulle hetkel sobib.
Eks näeb, mis saab.


Ja muide.
Mulle tohutult meeldiks, 
Kui mu sõbrad ja tuttavad lõpetaksid
Omavahel tülitsedes üksteisele minu näkkuviskamise.
See "Raili-kaart" on tohutult populaarne siin.
Et mil iganes keegi kellegagi raksu läheb, 
Hakatakse kohe mu au ja nõrka mõistust kaitsma
Ja selgeks tegema, kes ikka mind tegelikult ära kasutab.
Kes ikka kõige rohkem tasuta sõidab
Või mind kõige enam ekspluateerib.
Palun järgi jätta.
Ma pole tegelikult nii loll ja puudega kui te arvate.
Ma suudan ise enda eest mõelda.
Ja kui te nüüd järgi mõtlete, 
Ükskõik kes teist, kes mind tunneb, 
Siis olete te kahtlemata saanud sõita minuga NII tasuta
KUI raha eest. Ma tegelen enda ja oma autoga ise.
Ja raha küsin ka oma suva järgi.
Ja kõik sõltub minust ja mina olen jumal
Ja te ei pea vaest alaarenenud ja abitut Railit
Kellegi eest kaitsma.
Ma saan ise hakkama.

Ja need tõe selgitamised, muide, 
Päädivad minu jaoks ainult varahommikuste või hilisõhtuste
Telefonikõnedega mu lugematutelt sõpradelt/tuttavatelt
Ja tähendavad mulle pikki seletusi teemal:
"Ei, ma suudan ise ka mõelda, EI, sa ei kasuta mind ära, 
JAH, kõik on fain, EI, ma pole vihane, 
EI; ma pole kunagi midagi sellist kellelegi öelnud
Ja ma ei tea, miks ta sulle nii ütles,
Ausalt, kõik on hästi, ma tahan aint edasi magada"


Pole vaja.
Ma olen asjade seisuga rahul
Ja mulle meeldib inimestega hästi läbi saada.
Mind pole vaja kaitsta, kui ma seda palunud pole, 
Tänks.

No comments: