May 16, 2010

Ei kuule, ei räägi, ei näe...

... Ja ei käi ka veel mitu päeva :D

Ühesõnaga, erinevalt eilsest oli mul täna
Või noh, nüüd ametlikult siiski juba eile, 
Suurepärane päev :)

Kõik algas sellest, et ma sain oma laua kätte.
Ja see on ilus :)
Ja siis oli see täiega mõnus Palmse-tripp, 
Siis ma nägin lõpuks ema-Trumani ära, 
Mis oli täiega cool ja ma saan nüüd aru küll, 
Kust need vennased oma jutukuse ja värgid saanud on :D


Ja siis kõige parem osa, 
Mis oli õhtu Kantsis...
Ma ei hakka oma väheseidki lugejaid tapma
Igavate kirjeldustega sellest, 
Kuidas ma Kantsi ja erinevate sihtkohtade vahet seegasin
Ja tuhat väikest sõitu tegin, 
Vaid piirdun seekord ainult olulisega, kei? :D


Et siis... Kõik inimesed olid tohutult lahedad, 
Ilm oli suurepärane ja kahju oli sisse minna, 
Ausalt öeldes oleks see pidanud vabaõhukontsert olema, 
Nagu unplugged-osa, mille ma kahjuks osalt missisin, 
Sest ma tegelesin seal julmalt teenete osutamisega :D


Ma tunnistan kohe ausalt üles, 
Et ma ei näinud kumbagi soojendajat
Konkreetselt lavaoludes, 
Sest õues oli lihsalt liiga mõnus ja liiga palju teha :)
Aga kui Revolveri-tüübid lavale hakkasid liikuma, 
Kobisin igal juhul sisse.
Kahju muidugi, et mu teene tagasilöögi andis
Ja Andrese rivist välja lõi, 
Sest tema ainult oligi puudu ja oleks tahtnud seda näha.
Ma luban, et edaspidi teen sitemaid teeneid :D


Mis ma siis õppisin?
Et ma pean, pean, PEAN muretsema Revolveri konsade jaoks
Eraldi spetsjalanõud.
Ortopeedilised papud sellised, 
Mille sisse tuleks panna jahutavad geeli-padjakesed :D
See päästaks mu vaesed jalad edaspidi 
Suurtest, suurtest piinadest...
Ja et ainus võimalus tegelt lava ees ellu jääda
On metsikult karata ja tukka visata, 
Sest see on ainus viis vältida täielikku ülekuumenemist.
Või siis et ostan kaasaskantava ventilaatori omale :D
Ja et ma tean osades kohtades sõnu paremini kui Maarius 
Või on need vahepeal lihtsalt muutunud, 
Autorite asi vist :D
Ja et mul oli esimeses postituses nende kohta
NII TOTAALSELT õigus, kui ma ütlesin, 
Et neist saavad 200%´mu uued lemmikud, 
Nad on lihtsalt uskumatult ägedad ikka :)
Ja uskumatult tight kamp ja sound ka.
Ja ma pidin ainult korra bassi kaelaga vastu vahtimist saama
Ja olin konstantse uduvihma käes, 
Kui inimesed mu ümber ja laval 
Oma higimärgi juukseid lennutasid :D
Rohkem kusjuures tuligi seda sadu lavalt kui mujalt :)
Õhuniiskus vist ületaski Kantsis sel ajal
Kõik tuntud limiidid ja hapniku asemel oli veeaur :D
Ime, et keegi ära ei uppunud...


Ma ei ole selline inimene eriti,
Kes juurde astub ja ülistama kukub, 
Eriti kui ma olen oma arvamuse nagunii
Esireas mõistetavaks teinud,
Aga jahh...
Kui mul oleks rohkem kui kaks kätt, 
Siis ma tõstaks rohkem pöidlaid, 
Aga hetkel tuleb kahega piirduda.
Ja mõlemad on taeva poole, 
Hell YEAH! :D
     

No comments: