Apr 2, 2013

Kuidas teha remonti

Jajahh, ma võtsin omale nüüd projekti. 
Nimelt hakkan ma juba sel nädalavahetusel tegelema meie köögi renoveerimisega. Või mis iganes see õige sõna seinte ja lagede värvimise-pahteldamise-plaatimise kohta on. 
Ja ärge paanitsege, loomulikult ei hakka ma ise värvima-pahteldama-plaatima, sest siis poleks mitte renovatsioon, vaid katastroof. 
Mul on õnneks palju kuldsete kätega sõpru :D 
Ja nüüd me Andresega selle remonditöö jälle ette võtamegi. 
Mina olen disainer ja tema on tööline :D 
Ma olen lausa sukeldunud sellesse ehituspoodide maagilisse maailma, 
Mul on kodus päris mitu kataloogi-voldikut praeguseks juba, 
Mul on hunnik värvinäidiseid ja terve posu häid ideid. 
Ainus küsimus on, milliseid neist rakendada ja milliseid mitte. 
Tahaks sellist tõeliselt värsket, modernset ja julget üldilmet, 
Aga ikka nii, et see modernne ja julge värv nädalaga ära ei tüütaks 
Ja silmist verd lahti ei võtaks. Et siis mõõdukas julgus :D 
Ma olen tegelikult rohkem elevil, kui üks inimene remondi suhtes olema peaks, aga ma ei saa sinna midagi parata, minu jaoks on see kõik jube põnev. 
Ikkagi ühele väga olulisele ruumile meie kodus saab anda täiesti uue näo ja hingamise. Ma olen põnevil-põnevil. 
Kui see projekt meil nüüd õnneks läheb, siis on tööpõld suur ees, 
Sest sel juhul tahan ma ka muud ruumid meie majas ära remontida :D 
Okei, disainida, las keegi teine möllab pahtli ja värvidega... 
Eniveiii... 
Ma arvan, et hoian teidki oma köögitoimetustega kursis, 
Sest millest muust mul siia ikka kirjutada on, elu on nii igavaks läinud... 
Paar sõitu Tallinna, paar Võsule, väike Tartu-ots, ehk näpuotsaga Kohalat ka sisse... :) 
Eile oli muide minu musirulli 13. sünnipäev! 
Ma ostsin sel puhul paar komplekti uusi veiniklaase ja andsin talle topeltkoguse suitsuvorsti :D 
Siin on pilt meie eilsest sünnipäevalapsest koos minu varbaga: 

  
Muidugi tegin ma meie uutest veiniklaasidest ka pilti ja õnnistasin ühe isegi sisse. No teate, et ei oleks halba õnne ja nii :D 


Ja meie köök sellises kesises seisukorras nagu ta praegu on... Et kõik saaksid oma sisekujunduslikud võimed proovile panna ja ideid minu suunas paisata. Kes annab nippe, mis ka reaalset kasutust leiavad, saavad uuenenud köögis esimesi roogi mekkida :) Minu poolest võite isegi menüü ise kokku panna, kui soovite.. Seega, äratage endas uinunud sisekujundaja ja andke häid ideid, mida teha võiks. Alustuseks siis pildid: 

Siin on mu värvinäidised ja ideekataloogid ja muud asjad. Seinavärv on hetkel mu kõige suurem pähkel, sest see peab sobima keraamiliste plaatidega, õhtupäikesega ja meie väiksemat sorti köögiga. Seega: ei midagi liiga tumedat, intensiivset ega külma.. Aga kollast ma kuidagi põhimõtteliselt valida ei tahaks, liiga lihtne :D


Ja siin on meie köögike natuke suuremas plaanis. Kappide vahele tulevad keraamilised plaadid, see on juba otsustatud. Mul on isegi pilk peal ühtedel värske kevadise muru tooni helerohelistel plaatidel, mis oleksid väga kenad... Aga mida siis ikkagi seintega teha? Ja laelambi tahaks ka välja vahetada. Veel üks keeruline valik. 
Noh, mu kunstimeelega sõbrad, mis te arvate? :) 
  


               

2 comments:

Anonymous said...

pole suuremjagu disainer, aga kui juba küsiti..
minu arvates,kui keraamilised plaadid tulevad helerohelised, siis isiklikult soovitaksin:
1. seinad tumedamat sorti rohelise või sinakasrohelisega üle võõbata (kuid mitte liiga tumedaga, sest nagu me kõik teame - tume teeb ruumi väiksemaks) ja siis kapid värvida valgeks vm.
2. või siis teha seina heledamat tooni - valgeks/helesiniseks/kollaseks. ning kapid tumedamad rohelised/sinised. ning liistud jällegi tumedamad. (kui liiste üldse värvite)
3. või värvida kapid tumedama pruuniga, keraamilised plaadid oranži/kollased ja seinad beežid.

kui pole soovi kappe värvida, siis soovitaksin panna tume-/helepruunid plaadid ja sein ka mingit sarnast tooni beež vm. pole erilist mänguruumi, kui kapid jäävad sama värvi ja tahad saada ägedat tulemust.

ma loodan, et said vähemat ühegi idee juurde, mida kaaluda ja võib-olla isegi rakendada oma köögis.

P.S aga kappide värvimine on hea mõte, minu arust. kuidagi lisab juurde võimalusi värvitoonidega mängida. pruunil ei ole häda midagi, aga kuidagi kahtlaselt meenutab tülpimust ja liiga omas raamis püsimist. mitte julgemist värvi kasutada.

:)

Arbuusisuhkur said...

:) Kappe hetkel, jah, värvima pole plaanis hakata. Küll pikemas perspektiivis tahaks kööki uut põrandat ja mööblit.
Liiga roheliseks ei tahaks asja ajada, siis on köök nagu kapsas, kui kollane ja roheline, siis nagu nartsiss :D
Ma leian, et rohelise-halli kombinatsiooni juures võivad kapid hetkel ka puiduvärvi jääda, ehk ei ole liiga jube. Aga soovitused olid igati asjalikud ja tänuväärsed! Aitähh! :)