Apr 16, 2013

Minust saab nii veel tõeline majahaldjas!

:D 
Ma vabandan, et remondi lõpust pildikesi pole, aga see pole eriti minu süü. Ma olen teinud päris mitut põnevat asja, koristamiseks on vähe aega jäänud ja pildistamiseks ka. Luban, et püüan nüüd lähiajal teile midagi vaatamiseks välja panna. 
Ma panin täna õhtul, muide, aluse oma potiaiandusele. Mul on nüüd köögis aknalaual päris mitu potti, millest peaks kunagi tulema murulauku, piparmünti, tilli, peterselli ja paari erinevat sorti basiilikut. Jei! Homme tahaksin ma jõuda veel korraks poodi, et osta mõned tillukesed tomatitaimed spetsiaalselt aknalaual kasvatamiseks ja rohelist salatit ka. Siis on kõik ideaalne. Ma olen jube põnevil sellest perspektiivist, tahaks kõike seda ilu juba kasvamas näha ja nii :
Lähipäevil on kööki uued baaripukid ka saabumas, siis on kõik ideaalne. Saab lõpuks sellele remondile joone alla. Ja järgmiseks kuuks on juba järgmine tööots ette näha :D Kuna meil jäi päris oluline kogus parketti üle, siis saab õrnalt alustada ülemise korruse põrandate vahetamisega. Õnneks ei tohiks see nii ulatuslikuks ja keeruliseks kujuneda, kui köök :D 
Täitsa lahe on igatahes hetkel kodus asjatada: koristada, paigutada, istutada, korraldada... Kui ma oma tomatid potti saan ja uued pukid paika, siis... Siis ma vist kohe istun natuke ja mõnulen oma saavutuste paistel :D   

No comments: