Apr 4, 2013

Remont. Esimene vahekokkuvõte.

Issand, täna oli pikk päev. 
Muidugi on ka viimased päevad üsna tegusad olnud
Ma olen sisse pigistanud Võsu, Tartu, Tallinna, 
Kõvasti magamata tunde ja seltskondlikku tegevust. 
Aga keda need sõidud ja rahmeldamised ikka huvitavad, 
Kui on olemas remondid. 
Ja meie teeme Andresega remonti. Köögis. 
No tema teeb ehk tibake rohkem kui mina, 
Aga ma võin uhkusega öelda, et ma olen ka oma tagasihoidliku panuse andnud :) 
Nii, aga teeme siis alguse ära. 
Kuna ma olen paar ööd väga minimaalselt maganud, 
Siis oli start kella kümne asemel kell pool kaksteist. 
Käisime kahes ehituspoes, esimeses polnud teenindajaid saalis, 
Teises hulkusime me kurvalt ja keraamiliste plaatideta mööda inimtühja kaubahoovi. Jei. 
Igatahes veetsin ma ootamisaega pildistades. Vaadake ja imetlege: 





Mitte ühtki hingekest ega midagi. Ja kui ma siis lõpuks natuke oma pahameelt olin väljendanud, ilmus onuke välja ja aitas meil plaadid autosse tõsta. 
Kõigest viisteist kiiret minutit ja me olime läinud :D 
Plaadid on meil aga sellised: 





Ärge nüüd arvake, et need kõik meile on. 
Onu lihtsalt tuli tagasi kogu plaadivaruga, mis neil poes oli, 
Ja tõstis meile sellest hunnikust poolteist karpi autosse :D 
Milleks see vajalik oli, ei tea... Ja Andres tõstukiga ka, 
Sest ilupilte peab ju samuti tegema :) 
Igal juhul jõudsime me seitsme ja poole tunniga pesta köögi seinad ja lae
Pooljuhuslikult ka põranda, koera ja meie mõlema jalad. 
Et olukorra tõsidus selgeks saaks, siis mainin, 
Et me ei pesnud seinu ja lage mitte puhta vee ja seebiga, 
Vaid spetsiaalse leeliselise lahusega, mis pinnad puhastab ja värvimiseks ette valmistab.  
Siis sai köögilagi kaks kihti värvi, värvitud said ka mu püksid ja nägu. 
Ja loomulikult jäi värvi puudu ning ma pidin seda juurde hankima. 
Igal juhul on lagi nüüd kümme korda valgem ja ilusam. 
Natuke Andres pahteldas ka. 
Ja siis oli laelambi kord. Selle uue lambi, 
Mida ma salalikult teile veel näidanud polegi, 
Sest see on lihtsalt niiiii ilus ja lahe, et see on peaaegu köögi kõige lahedam osa :D
Aga selle paika saamine oli küll pooleldi võlukunst ja Andres tegi lausa imesid. 
Põhjus selles, et ma valisin ilusa rippuva lambi, mida ma tahtsin köögis leti kohale. Aga laelambi juhtmed tulevad laest välja paarkümmend sentimeetrit valest kohast. Seega tuli päris palju põnevat kaabeldamist teha, puurida lakke uusi auke, panna harukarpe, kleepida juhtmeid super attackiga lakke jne :D Me olime üsna loomingulised, aga tulemus on ilus. Ja see oli üks vastik töö, eriti fakt, et pidevalt käis töö kusagil kõrgel, käed ja jalad väsisid ära, asjad tahtsid pidevalt näkku kukkuda, lagi oli kõva... 
Õnneks, tuleb välja, on meie ema meid varustanud mingi väga ägeda drelliga, see oli suur üllatus, et meil sellised relvad kodus on :D   
Homme alustame köögi seintega ja plaatimine jääb ilmselt pühapäevaks. 
Karta on, et seinad tahavad ka paari värvikihti, et ühtlased jääks. 
No vaatame. Homme saab õhtul mõne tunni mütata, 
Siis laupäeval täispikk päev... Ehk on juba laupäeva õhtuks valmis :
See oleks ülihea. 
Aga mis siin ikka lobiseda, panen teile fotosid meie tänasest hoopis. 
Vaadake ja nautige: 

















  
Viimasel pildil on siis see kuulus laelamp lähivaates! 
Ma olen sellega ikka jube rahul :)
Ja tegelikult olen ma veel rohkem ärevil seinavärvi pärast, 
Sest valik langes lõpuks kahele erinevale: 
Aknaga seina tuleb heleroheline, plaatidega sarnane, 
Teised seinad saavad aga helehallid. 
Ideaalis peaks jääma samal ajal rõõmus, aga samas stiilne. 
No näeme. Hea asi värviga on ju see, et seda saab iga kell üle värvida :D
Homme üritan seinadest ka pildikesi klõpsida. 
   

No comments: