Apr 13, 2013

Põnev maaelu...

Ma olen üsna üllatunud hetkel. 
Põhimõtteliselt nüüd ma siis tean, mida meie naabrid tundsid, 
Kui meie noorusaegsed peokülalised nende kirsipuu vastas end kergendamas käisid ja nii... 
Ilmselt ei ole mul õigust midagi öelda ja ausalt, ega ma ei viitsi sinna tõde ja õigust otsima minna ka, aga kui ma koeraga õhtuselt jalustuskäigult saabusin, sulatas üks tore noormees parajasti meie lillepeenart. Khm. Tere sulle ka, põnev võõras. 
Tundub hetkel, et just nende naabrite ukse taga see suur kamp mürgeldab, aga ega kindel ei või milleski olla. Ridaelamu ju siiski. Nii need asjad algavad, ma olen seda kogu aeg rääkinud: ei jõua ära oodata, millal meie naabrite tütar nii vanaks saab, et ise läbrakaid hakkab korraldama, siis on meie võimalus head ja kurja naabrit mängida :D 
No vaatame, hetkel ma küll möllama ei hakka, kuigi see meie lillepeenra värk oli iseenesest veidi ebaviisakas neh... Tere ta kah ei öelnud ja :D
Köögiremondist on raporteerida nii palju, et homme lõpetame ilmselt ära, uued baaripukid saabuvad millalgi järgmisel nädalal, kui veab, siis saab sel ajal ka vanadest lahti. Homme võin teile postitada pilte põrandaliistudest ja asjadest, täna ei ole nagu suurt mõtet seisust pilti teha, nädal pole asju eriliselt muutnud. 
Tahaks juba homset, et kõik köögis tõeliselt paika saaks. Noh: kausikesed ja kruusikesed riiulitele, kõik läikima poleeritud.. Oehh, vot see oleks üks kaunis hetk. Siis jääb vaid uusi pukke oodata ja kõik oleks ideaalne. Hoian teid kursis, no worries.         

No comments: