Apr 22, 2013

Remont on läbi, aeg on kokata!

Esiteks on mul põletav küsimus: 
Kes tahab minuga koos 17. mail ühe korraliku mitmekäigulise pidusöögi teha? 
Ma tahaksin väga-väga sellisest üritusest nagu Food Revolution Day osa võtta. 
Ja tegelikult tahaks ka uue köögi sisse õnnistada... 
Ja kõige olulisem: tahaks oma armastega/armsatele süüa valmistada :)
Mul on isegi hunnik kokaraamatuid olemas, osa taimetoidulistele, osa lihatoidulistele, osa suhkrutoidulistele :D Igaüks saab midagi. 
Teeks kohe pikalt ja korralikult ja midagi tõeliselt põnevat. Mh? 
Avaldage soovi, avaldage arvamust, avaldage toetust :D 
Ma olen nõus pakkuma koha, menüü, vahendid... 
Kõik muu võiks juba grupitöö olla :D 
Mõelge. 

Ja üldse olen ma hetkel täiesti toiduteemas sees. 
Ma tahaksin kodus leiba küpsetada ja proovida oma esimesi sufleesid teha. 
Ma olen hetkel jubedalt võlutud igasugusest aeglasest ja põhjalikust söögitegemisest. Et ei oleks lihtsalt "vorstid panni, friikad ahju, koola klaasi" õhtusöök, vaid midagi, mis valmib pikaldaselt ja mingi pingutuse tulemusena. 
Ma vaatan hetkel palju Jamie Oliveri kokandussaateid ka :D 

Üle kõige tahaksin ma tegelikult, et tekiks võimalus oma sõpradega midagi head süüa teha, klaasike veini ära luristada, juttu ajada... Kvaliteetaeg :) 
Loodame, et kunagi läheb õnneks :)       

2 comments:

Unknown said...

Noh need toidud võiks ju ühe hea veiniga alla küll loputada :) Mul viimasel ajal tulnud tõsine tahtmine üks korralik kahekordne tort teha. Polegi ammu midagi selist teinud :)

Arbuusisuhkur said...

:D Siis jääb dessert sinu hooleks, tee siis midagi tõeliselt dekadentlikku :D Ja mina panen vahepeal eel- ja põhiroogade menüü kokku. It would be lovely :)