Apr 24, 2013

Life is quite magical

Ma olen teile, muide, võlgu veel fotod meie uutest baaripukkidest, mille ma siin juba vähemalt nädal tagasi kokku kruvisin. Ja potitaimekesed on kah vahepeal kõvasti suuremaks kasvanud. 
Ning lihtsalt sellepärast, et mul midagi põnevat hetkel rohkem raporteerida ei ole, viskan teile mõned fotod ühest kiirest soojast kanasalatist, mis ma endale ühel õhtul kokku keerasin ja mida ma siiani söön :D 
Mina panin kanafilee maitsestatuna pannile ja sel ajal, kui see seal küpses, jõudsin ilusti hakkida ära hiina kapsa, kurgi, tomatid ja visata sinna juurde veel mozarella kirsid, basiiliku, oliiviõli ja ananassi. Jube kiiresti läks ja maitseb imehästi :) 

Nii väikestes pakkides mu toolid saabusidki :)

Natuke pusle moodi, vahepeal läks metsa, aga tegelikult ei olnud keeruline

Esimene vasikas :D

Nüüd on köök juba täitsa ideaalne

Kuidas ma esimest korda kanasalatit püüdsin teha


Minu tomatikesekesed!

   Vasakul alumises kastis peaks olema till ja basiilik, ülemises roheline salat. Parempoolsed kastid on trikikamad, ülemises on vist piparmünt ja... eee... Endiselt ootame, et nad suuremaks kasvaksid, et neid tuvastada :D

No comments: