Apr 8, 2013

Lõpusirge, aga mitte veel lõpp

Niiiiiiiiiii. 
Ma olen praeguseks juba üsna väsinud ja uimane ja läbi, 
Seega teen ma ruttu. 
Ei, meil ei ole asi veel valmis, aga lõpp on lausa käega katsuda.
Andres jäi lausa ööseks siia, et me varakult alustada saaksime, 
See oli üsna armas temast. 
Kohe hommikul alustasime plaatimisega, mis praeguse seisuga on tehtud. 
Vuukidega on vist natuke veel näperdada, aga need ka enamuses valmis. 
Muidugi oli meil tingimata vaja veel ehituspoode rünnata
Sest oli tarvis leida põranda- ja metall-liiste, puiduliimi, Andresele kaitseprille plaatide lõikamise ajaks jnejnejne. Jälle kolm ehituspoodi. Me oleme seal juba päris omad joped, ausalt. 
Niih. Muidugi ei saanud me veel kojugi, kui tulid hädakõned Karepalt, väärtuslik aeg kulus, uuesti saime tööle asuda alles kella nelja paiku. Siis vahepeal õed bussile, veel kiire ehituspoe tripp... Ja siis maksimaalse koormusega kella üheksani. 
Räigelt kiireks läks küll, Andresel on ju siiski homme tööpäev, õhtul Võsule vaja saada veel... 
Plaatimise vahepeale jõudsime me uue riiuli leiutada, jamada meie üsna nõrga akuga elektrilise kruvikeerajaga, kivitolmu lendas üle maja, koer on nagu tolmuhari, me ise olime nagu tolmuahvid... Aga kella üheksaks oli tööpind paigas, uus riiul peaaegu valmis, pilt seinas, külmik ja mööbel paigas, vuukimine alustatud, seinad liistudeks valmis, radiaator värvitud, tööpinna kohale lamp tagasi kruvitud jnejnejne. 
Appi, see remont on ikka plahvatuslikult keerulisemaks muutunud. Igatahes. Viimane lõpp tähendab seda, et vaja on paika liimida põrandaliistud, üks riiul on vaja veel kinnitada, paar tillukest pintslitõmmet siin-seal, kappide ette põrandale tuleb liistud panna ja keraamiliste plaatide serva ka. Järgmisel nädalavahetusel saab ehk tehtud. 
Nii kaua on mul muidugi kõvasti tegemist veel. Kõik võimalikud pinnad on kaetud kivitolmu ja saepuruga, elutuba on hetkel seisus, mis nõrgemal inimesel võiks tekitada letaalse terviserikke, köök tuleb tagasi kolida ja puhtaks nühkida, ma olen juba veidi alustanud ka. 
Aga hetkel on mul klaas veini ja tükk hallitusjuustu, puhkus on auga välja teenitud :D 
Teile, mu kallid külalised, on mul aga uus posu põnevaid remondipilte: 

                                 Nii transporditakse põrandaliiste väikeses autos.
 
                                                       See kõige esimene plaat!
 
                                                            Palju rohkem plaate.


          Plaatide lõikamise ajal maskid ette ja suitsuandurid laest maha!

                                                              Umbes nii see läks.



                                  Köögis ikka toiduteema, sein sai ka kohe helgem.

                                        Koristamise tulemus :)

                                                               Uue riiuli skelett


                                                                         Preemia!


No comments: