Sep 3, 2012

Something vegetarian!

No täitsa lahe, kohe saab alustada ka selle kokandusliku ettevõtmisega :)
Nimelt keetsin täna tomatisuppi. 
Ja kuigi see läheb täitsa vabalt mitme kategooria alla, 
Tahan ma olla aus ja valisin ühe. 
Selle kõige ilmsema. Sest mis see tomatisupp siis ikka on, 
Kui mitte täiesti ilmne taimetoit. 
Mitte kribalatki liha ei kulunud selle maiusroa valmistamisele. 

See on vist üldse kõige lihtsam supp, mida valmistada annab. 
Annan teile isegi retsepti, nii palju kui mul seda on. 
Sest koguseid pole ma eluski selle supi puhul mõõtnud 
Ja retsept on, nii ebaoriginaalne kui see ka on, täitsa minu looming. 
Lihtsalt maitseb hästi, ega ma rohkem ei tahagi :D 
No mitte täa. Täna ma kärsatasin oma supi põhja keetmisprotsessi jooksul. 
Seega maitseb minu supp täna tiba suitsuselt :D

Ühesõnaga: võta kartuleid, tomateid, sibulat, maitserohelist, soola ja pipart. 
Vala poti põhja sorts õli, lõigu porgand ja sibul sellisteks korralikeks känakateks, 
Pruunista põhjalikult. Viska sisse sellisteks kenadeks veerandikeks lõigatud tomatid, 
Keeda. Kui tomatitest juba vedelikku välja on keenud, 
Viska sisse kartulikuubikud. Kuna mul on hetkel värsked kartulid, 
Ei hakanud ma midagi koorima, pesin ainult korralikult ära. 
Korralikumad võivad ilmselt ka tomatit koorida, mina ei viitsi seda ka teha. 
Keeda, kuni kartul on pehme. Maitsesta soola, pipra ja suhkruga. 
Mulle meeldib, kui supp on võrdsetes osades magus, soolane ja terav, 
Aga eks te maitsge ja otsustage ise. 
Siis lase asjal veidi jahtuda ja lase saumikseriga korralikult läbi. 
Et oleks selline kena püree. Mina näiteks ei vaata viltu, kui mõni tomatinahk sees ulbib. 
Aga it's your call. 
Nii. Kui asi näeb juba peaaegu välja nagu püreesupp, 
Siis pista veel üks lusikatäis seda asja suhu. 
On nagu hapu või? Minu jaoks on, see on see koht, kus ma lisan sortsu piima. 
Ja lõpuks viskan sisse veel peotäie värsket tilli. 
Ongi korras. 

Et asi ideaalseks muuta, võib mõned viilud saia oliiviõliga ära määrida 
Ja ahjust läbi lasta. Paar viilu tomatit, natuke basiilikut ja küüslauku peale ja... 
Heaven! 




No comments: