Sep 19, 2012

Meie elu Tartus

Nüüdon siis juba mõnda aega saanud Tartus elada. 
Juba hakkab isegi miskit rutiinisarnast asja tekkima, 
Kuhugi välja minna ei viitsi, inimesed on kah kuhugi ära kadunud, 
Hea vaikne ja rahulik. Tagasi oma pensioka-elu juures. 

Täitsa lahe tegelt. Ma ei taha mitte mingit sünnipäeva isegi, 
Tahaks lihtsalt palju magada ja vahel veits Masterchefi vaadata. 
No ja seda ma olen tegelt teinud kaa. 
Unel ei ole viimasel ajal ei otsa ega äärt noh. 
Ja rahvamassid pole eriti minu teema ja lärmi ma ka ei kannata. 
Ilmselge enesessesüüvimise aeg on käes. 

Nüüd järgmine nädal peaks koolis suht easypeasy olema, 
Ilmselt saab juba üsna varakult Rakverre ära parkida end, 
Vaikselt vegeteerida ja teki serva alt halli taevast piiluda. 

September saab mööda, pikk sügis ja siis veelgi pikem talv on ees... 
Ma ikka üllatavalt väga pooldan seda pimedat ja külma osa aastast. 
Palju põnevaid sarju, kõvasti Sims 2-te ja rahustavat pimedust. 
Maailm minu südame järgi :)

Arvatavasti kuuleme me jälle siis, 
Kui ma juba ametlikult 26 aastat täis olen. 
Sel aastal ei tekita aastake juurde enam mingit suurt hingelist piina. 
Vanadusega koos tuleb ka käegalöömine :D
Tervitused Tartust, Rakverest ja üle Eesti! 
Kui te mind ja mu päikeseloojangu karva Sookiet tänaval näete, 
Siis lehvitage, me liigume kõikjal :)

No comments: