Sep 18, 2012

Food... Food everywhere!

Hei-hei! 
Olen endiselt elus ja terve ja isegi kui tiba ülesöönud, 
Siis vähemalt õnnelik. 
Kuna me Leeniga viimasel ajal kuidagi eriliselt tihti väljas sööme
Ja erinevaid põnevid söögikohti avastame, 
Siis tegin ma täna ametlikult uue blogi omale, 
Seekord siis toidu- ja toidukohtade-teemalise. 
Panen sinna kõik oma vägevad lobipildid ja pikemad kogemusekirjeldused. 
Seega, keda restoranid ja toidukohad huvitavad, 
Siis hoidke mu uusimal üllitisel pilku peal. 
Aga ei saa ka see blog siin ilma toiduteemata, 
Sest ma võlgnen teile oma kokandusliku meemi raames 
Paar toitu ja mõned fotod. 
Vahepeal olen ma teinud kanasuppi ja oma lapsepõlvelemmikut: Kartuliputru ja kotlette! 
Nurrrrr.... 
Kotlettide pärast ma vabandan, praadisin need veits üle, sellest ka söestunud ilme. 
Tavaliselt ma teen kotlette muide ilma munata ja panen saia või riivsaia taignasse, 
Aga seekord mul kodus seda kraami polnud, 
Seega panin hoopis piima, jahu ja muna. Ei tulnud ka liiga halb :)
Kanasupp tuli jälle täiega mõnus, 
Kuigi mu korterinaabrid siin kiunusid veits, et supp on kana supikogust, 
Mitte puhtast fileelihast. Kuigi minu meelest just kont annabki puljongile maitse. 
Siin teile fotomaterjali ka: 





No comments: