Sep 3, 2012

Feels like running

Ja jälle üks väga-väga tegus nädalavahetus on möödas. 
Olen saanud maal värsket õhku hingata, 
Küülikuid, koeri ja kasse ahistada, 
Olen nuusutanud ka linnaõhku ning tähistanud vanaema sünnipäeva.

Tänane päev algas lausa kella seitsmest, 
Kus ma kuidagi ägisedes jalule kargasin, 
Kruusi kohvi ja kulbitäie putru hinge all tõmbasin 
Ning kella veerand üheksa ajal lahkusime Leeniga maalt 
Ning võtsime suuna umbkaudselt Pärnu peale. 
Umbkaudselt tähendab seda, et muidugi pidime me üritama omateekonda lühendada, 
Saime ikka päris korralikult mööda kruusateid sügada 
Ning Sookie näeb nüüd välja umbes nagu Leeni koer enne pesu. 
Ma ei tea, kuidas täpselt me ikkagi Pärnusse saime, 
Aga intuitsioon mängis kogu selles asjas ikka üsna väikest rolli. 

Pärnus tegi Leeni kiired 9 km ühest sillast teiseni, 
Saavutas auväärse 1265. koha või midagi sinnakanti,
Mina sain paar hindamatut fotot, mida ta ei luba mul üles panna... 
Siis astusime mu sistade juurest läbi, 
Käisime linnas šašlõkki ja kebabi söömas 
(kes teadis, et Pärnus on TÄIEGA hea Armeenia Grill??) 
Ja ühishääletuse tulemusena otsustasimesiis juba ka vanaema juures käia, 
Teisel ikkagi sünna ja nii. 
Kook kaasa, kommikarp ka, koer autosse ja start. 
Ma ei hakka isegi rääkima teile, millist keskaegset piinamist vanaema meie kallal läbi viis, 
See oleks liiga kole. Ütleme lihtsalt nii, et nälgimine on hull küll, 
Aga miski pole valusam, kui rebenenud magu ja tunniga mitmekordistunud rõivanumber. 

No igatahes oli viljakas käik, skoorisime Tartusse soolatud lõhet, 
Kolm purki õunamoosi, koti kartulit, koti tomatit ning minas veel 15 eurot ka. 
No ikkagi sünna tulemas ju ja nii :) 
Kindel plaan, on investeerida see raha oma matkasaabaste fondi. 
Ilmselt. Kui poes enne midagi ilusamat ette ei jää :D

Selline vässsss on nüüd... 
Nagu oleks reaalset füüsilist tööd teinud mitu päeva. 
Õnneks ei pea homme veel kuhugi minema ega midagi tegema. 
Tahaks päeva maha magada lausa. 
See seltskondlik värk on ikka hirmus väsitav.

No comments: