Sep 11, 2012

Pimeduserüütel ja Tartu

Jõudsin täna hommikul peaaegu vahejuhtumiteta tagasi Tartusse. 
See tähendab siis seda, et tavalise rutiini asemel, 
st. ärkamine-pakkimine-asjad autosse-minek, 
Oli mul äratus kell seitse, kohv, asjad olid öösel juba pakitud, 
Kell pool kaheksa kutsusin enesele takso, sõitsin bussijaama, 
Takso on muidugi ühissõiduk ja pargib seal neetud suurte bussikolakate vahel, 
Mis ei tekita üldse surmahirmu ega midagi... 
Võtsin enesele veidi raha välja, trügisin koos saja inimesega bussikas, 
Järgisin järjekorda, mis ilmselt oli vabatahtlik, 
Sain pileti, kaheksa inimest tahtis must üle ronida, 
Evakueerusin hoonest, kell 8.20 startis buss Tartusse 
Ja õnneks olin ma selle peal. 
Issand, kui selgelt ma aru sain, milline privileeg on auto! :D 
Okei, see on metsikult kallis. Jah. 
Aga ikkagi. Ma hindan kullast kallimaks selle, 
Et ma võin valida suvalise hetke, suvalise asjadehulga ja kaaslased 
Ning lihtsalt minna. Hoolimata päevast, ilmast ja kellaajast. 
Ja ei pea pileti või istekoha nimel trügima 50 teise inimesega 
Nagisevas-ragisevas ja diislist läbiimbunud bussis. 
Ma olen hellik ja ma tean seda :D

Peale mõnetunnist magamist ning kena portsu tomatisuppi panime Leeniga plaani paika. 
Kell seitse majast välja, kell 20.45 kino ja vahepeal raamatupood. 

Täitsa lahe oli. Päriselt. Ses mõttes on Tartus hea, 
Et Leeni ei lase mul oma negatiivsusesse ära kooleda, 
Vaid hoolitseb selle eest, et oleks ikka lõbus ka. 
Noh, et 60 eurose üüri sisse käib ka meelelahutus ja pidev seltskond :) 

Kell seitse jalutasime Taskusse, 
Ostsime kinopiletid ära, jalutasime vist terve tunni mööda raamatupoodi, 
Siis triitisime end väikese einega, st mina sõin kanawrapi 
Ja Leeni luristas mustikakokteili. Lahe oli. Selline vastutustundetu enesehellitamine. 
Et rahale mõtlemata võtad restos koha sisse, sööd kana ja luristad jääteed 
Ja siis longid kinno, kus nosid popcorni, jood Pepsit '
Ja vaatad Pimeduserüütlit. Heaven! 
See film oli absoluutselt eepiline, ma ütlen! '
Kaunis, lihtsalt kaunis.. Minge vaatama. Kõigile peaks midagi olema. 
Kulutage see raha, et näha Batmani triloogia viimast filmi suurel ekraanil, 
See film ei vääri küll mingis kaameraversioonis arvutiekraanilt vaatamist. 
Ma olen üsna rahul hetkel. 
Homme vara üles, eks siis näeb, mis saab, 
Aga hetkel on norms. Päriselt.

No comments: