Sep 14, 2012

Kuidas koolitöö võib vahel täiega äge olla.

Tänane päev tõi minu ja Leeni ellu palju uut ja põnevat. 
Sest lõpuks ometi suutsin ma õigel ajal jalule saada, 
Laias maailmas natuke ringi vaadata 
Ning saabuda kella üheteistkümneks tagasi suure projektiga. 
Noh, kõik on muidugi üldise hariduse huvides 
Ja täiesti ametlik kooliülesanne. 
Kolm restorani, mille me juba tänasega ka välja valisime, 
Ühes juba ära käisime... 
Ja sel ajal, kui mina tarkust kogun ja tööd teen, '
Saame me mõlemad veel kõhu ka head-paremat täis :D 

Aga igatahes. Haarasime jalamaid härjal sarvist, 
Valisime tänaseks toidukohaks Yakuza Sushi Bar, 
Mis asub Tasku 4. korrusel, kohe Cinamoni kohal :D 
Hästi tore koht oli, mõnus ja hubane, 
Kiire teeninduse ja jubemaitsvate toitudega. 
Okei, väikeseid äpardusi juhtus ka, 
Teenindja pidi minu tellimuse pärast näiteks kaks korda lauda tagasi tulema, 
Sest noh.. Veiseliha oli otsas. Arenguruumi on alati :) 
Aga meil oli lahe vahelduseks toidukriitikuid mängida, 
Mina sain iga detaili jälgida ja kõige kallal nokkida, 
Mida ma üldiselt väljas süües eriti ei tee. 
Ja see on kindlasti toidukoht, kuhu me Tartus veel tagasi jõuame. 
Sushini me täna ju tegelikult ei jõudnudki, 
Sest kõhud olid jube tühjad ja valisime pigem sellised toekamad praed. 
Aga aega on. 
Ohh, selliseid ülesandeid võiks kohe rohkem jagada. 
Ma hea meelega pühendaks end täielikult sellistele projektidele :D 

Panen teile mõned fotod ka, 
Et te saaksite kadetseda ja omagi sammud Taskusse seada. 
Te peate muidugi vabandama mu mobiili pildikvaliteeti. 
Järgmine kord võtan kindlasti kaamera kaasa :)


Sisevaade

Väljavaade :)
Miso Shiro

Tori Bento - kana Teriyaki kastmes, lõhe sashimi, riis, salat

Karashi Buta - marineeritud sealiha tempuri taignas ja teravas kastmes

Sweet Sakura Roll

Mango Cheesecake

No comments: