Sep 3, 2012

Cook 'til you drop!

Ahjaaaa, ja kuna ma viimasel ajal millegi kasulikuga ei tegele, 
Siis otsustasin ma uue meemi ette võtta. 
Noh, et nagu hobi või nii. 
Natuke on see nagu fotomeem, aga peamiselt kokanduslik. 
Kolmkümmend söögitegemisega seotud ülesannet, 
Mida ma luban aulikult täita mingi aja jooksul, 
Aga kindlasti mitte iga päev, sest kui ma iga päev räigelt kokkama hakkan, 
Siis ma edaspidi ainult kokata saangi ja uksest enam üldse välja ei mahu. 
No teoreetiliselt 30 ülesannet, saate pilte mu eksperimentidest ja puha :) 
Ise näeb kogu asi välja selline: 

1. Your favourite food
2. Something vegetarian
3. Something sweet
4. Something very hot
5. Something Chinese
6. Something Italian
7. Something French 
8. Soup
9. A cake 
10. A dish that reminds you of your childhood
11. A dish you've always wanted to try
12. A salad
13. Chocolate chip cookies
14. A dish which people will think involved a complicated technique, but is actually stupidly simple
15. An egg breakfast 
16. Something cheesy
17. Something nutty 
18. Soufflé! 
19. The perfect steak
20. Open your favourite cook book on a random page
21. A favourite dish of a loved one
22. A smoothie
23. Something fishy
24. Something Indian
25. A budget meal 
26. A recipe from your favourite cook
27. A healthy meal
28. Mushrooms!
29. Bread
30. The perfect dinner for two

Okei, nüüd kui ma seda listi põhjalikumalt vaatan, 
Võib mul kogu nimekiirja läbikokkamine umbes viis aastat aega võtta. 
Aga okei, mis lubatud, see lubatud. 
Eks ma vaikselt alustan. 
Tahaksin endale jätta veel õiguse teha roogi suvalises järjestuses.
Ehk saame nii kiiremini mäele :D

No comments: