Apr 26, 2009

Vahelduseks normaalset kaa.

Niisiis.
Ma olen nüüd jälle väljas oma hallist pilust :D
(Must auk oleks lihtsalt liiga palju öeldud :P)
Ja üritan kuidagi normaalseks saada vahepeal.
See, et Leeni ja Kädi on lõpuks otsustanud oma blogid ellu äratada,
Oli hea algus mu normaalsele päevale :)
Mulle meeldib nii väga end nende eludega kursis hoida,
Sest reaalselt on nii, et Leeniga koos olles ma lobisen pidevalt ise
Ja ei anna talle absull sõna
Ning Kädiga me igapäevastest asjadest rääkime kriitiliselt vähe.
Nagu polegi harjumust temaga kusagil teetassi taga lobiseda,
Ma ei teagi miks.
Tegelt võiks.
Niisiis, Kädi, kui sa juhuslikult loed seda kunagi,
Siis kutsu külla mind. Ja Leenit. Ja Foxy äkki isegi :D
Ma luban, et võtan oma teepaki ja kruusi ja meepurgi kaasa, kui vaja :D
Oleks ikka päris lahe vahelduseks mingit kodust õhtut aretada
Ja mõnuleda ja lobiseda ja leboda ja...
Ma tegelt päris tahaks seda.
Võiks meilgi aretada seda, kui vaja :P

♥ ♥ ♥

Ja veel.
Kuna ma selles blogis siin IKKA VEEL pole üles leidnud kohta,
Kust näha, kes ja millal ja kui palju su blogis käib,
Siis ma poolnaljatamisi, aga pooltõsiselt ikkagi kaa,
Teeks väikse küsitluse
Ja paluks, et siia kommentaaridesse jätaks lugejad endast jälje.
Soovitavalt nime ja tutvuseastme kujul,
Et ma teaks, kes ja kui palju siin üldse käivad.
Ma ise arvasin, et see rohkem mulle ja mu sistadele on,
Aga viimasel ajal tulevad signaalid,
Et ikka teised on ka selle kohe üles leidnud.
Lihtsalt huvist.
Kui te viitsite.
Oleks kena :D
Et ma teaks, kui avameelne ma siin ikka olla võin ja nii :D

No comments: