Apr 12, 2009

Tell me...

Reede öösel HND kontsert Tapperis.
Kõige-kõigem.
Ma ei suuda uut plaati ära oodata,
Niiiiiii hea saab see olema :D

♥ ♥ ♥

Ja eile.
Mõnus filmi-, sauna- ja söögiõhtu :D
Hästi rahulik ja lahe, just nagu mulle meeldib :)

♥ ♥ ♥

Nüüd on minu jaoks hetkel
Peamine plaan
Meie kokteiliõhtu Võsul :)
St siis igaüks toob mingi joogi,
Võtame kokteilide retseptid ette
Ja õpime lõpuks midagi tegema kaa :D
Cosmopolitan, Mojito, Sex On The Beach... :D
Teex kohe kuidagi klassikaliselt ja kenasti,
Vaarikate ja piparmündiga jääkuubikud,
Korralikud klaasid, mitte papp-topsikud,
Ühesõnaga rohkem pidu, vähem läbu :P
Nii mõnus oleks ju.
Ootan.

♥ ♥ ♥

Aga seni:
Nautige kevadet,
Mõelge suvest
Ja olge ikka sama lahedad,
Kui te mul siiani olnud olete!
Mis ma teieta teeksin küll, ah? :D


No comments: